„Wspólny mianownik prezentowanej w pracy narracji stanowi zestaw tez o umiędzynarodowieniu działalności (a) jako naturalnej konsekwencji mechanizmów ekonomicznych, (b) lecz warunkowanej procesami...
„Powiązanie przeciwstawnych podejść – obiektywizm uogólnienia naukowego versus subiektywizm jednostkowego doświadczenia – zaciekawia, może także być inspiracją dla potencjalnych badaczy, zachęcając...
Wartość tej monografii wynika jednocześnie z podjęcia poprzez Autorkę tematyki o znacznym znaczeniu dla rozwoju nauk o zarządzaniu i jakości, jak i z aktualności analizowanych zjawisk. Z jednej...
Prowadzona aktualnie polityka gospodarcza jednocześnie Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i rozszerzenie innowacyjności (plan Morawieckiego)....
Przedsiębiorczość strategiczna jest ideą, która odwołuje się do procesu przedsiębiorczego i zarządzania strategicznego. Można ją uznać za koncepcję rozwoju przedsiębiorstw, która łączy...
Automatyzacja procesów, optymalizująca wykonywane w magazynie zadania, jest aktualnie sposobem na sprostanie potrzebom: wysokiej produktywności, wymagającego konsumenta, złożonego rynku i dużej...
Rosnąca złożoność i turbulentność otoczenia, a także związana z nimi niepewność legitymizują pytanie o aktualność wykorzystywanych narzędzi i metod zarządzania - niezależnie od sektora, w ramach...
W niniejszej monografii autorka omawia parametry i działania podkreślające ochotnicze straże pożarne na tle sektora organizacji pozarządowych w Polsce. Szczegółowo bada wartości tworzące ramy...
Tematyka niniejszej pracy zbiorowej oscyluje wokół obszaru szeroko pojętego marketingu uczelni. Należy zaznaczyć, iż obszar ten w dobie rosnącej konkurencji i globalizacji rynków nabiera coraz...
innowacyjna metoda negocjacji. Wyższa forma negocjacji win-win. Jak w pięciu krokach dojść do porozumienia z każdym. Happy–happy to metoda osiągania porozumienia, którą może wykorzystać każdy z nas...
Komunikacja jest kluczem. Prowadzenie biznesu nieraz oznacza działania globalne – kontakty z klientami, partnerami czy odbiorcami na całym świecie. Potrzebne jest zatem produktywne przekazywanie...
Krótkowzroczny strateg nie zwraca uwagi na zmiany potrzeb klientów. W zażartej konkurencji z głównym rywalem nie zauważabezprecedensowych zmian technice. Nie dostrzega problemów społecznych, zmian...
Zdaniem Henry’ego Mintzberga programy MBA niewłaściwie edukują ludzi, kładąc nadmierny nacisk na umiejętności analityczne. Uczą zarządzania pozornie, bo zarządzania nauczyć się nie da – tym samym...
„Książka wydaje się pierwszym tak kompleksowym opracowaniem, które podejmuje tematykę współpracy w przedsiębiorstwach odpowiedzialnych społecznie. Jej odbiorcami mogą być inni naukowcy, lecz z...
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania skategoryzowane w jednym tomie. Harvard Business Review" to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Żeby uczcić...
Dzisiejszy sukces nie zagwarantuje sukcesu jutro. Jedna na dwie osoby rezygnuje z pracy z powodu przełożonego. Tylko 15 procent pracowników na świecie angażuje się w swoją pracę. 71 procent...
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, żeby zyskać umiejętności niezbędne przedsiębiorcy.Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
świeże, uaktualnione wydanie bestsellera „New York Timesa" z przedmową Stephena R. Coveya. Wszyscy znamy dwa typy menedżerów: jeden wysysa energię z otoczenia i ogranicza współpracowników, tak...
Czy gdyby grupa nastolatków porwała znanego profesora, a potem zmusiła go do odpowiedzi na zróżnicowane trudne pytania, lepiej by zrozumiała podstawowe prawa ekonomii?Książka profesora Orłowskiego...
Stylistka fryzur, artystka, pionierka niezależnego biznesu. W latach transformacji jej cięcie przeobrażało Polki w istoty innowacyjne, wzmacniało w nich wolę przetrwania. Od ćwierćwiecza jej...
Monografia jest aktualnym spojrzeniem na zarządzanie zasobami ludzkimi z perspektywy potencjalnych pracowników. Zawiera oryginalne prace młodych Autorek, uważnych obserwatorek zjawisk i procesów...
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, by rozwinąć umiejętności konieczne liderowi. Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane....
Jedyny podręcznik, jakiego Ci trzeba, by zyskać umiejętności niezbędne przedsiębiorcy. Niezależnie od tego, jaki masz pomysł na biznes i w jakiej branży chcesz działać, Harvard Business Review....
Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozpoczynać, prowadzić i kontrolować udane projekty. Współczesna gospodarka opiera się na projektach. Są one podstawą działania firm, instytucji,...