"W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, natchniony jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony...
Czas, czas, czas goni nas Naglacy termin, niedoczas, permanentne opóznienie - oto najwierniejsi towarzysze i zarazem najwieksi wrogowie kierownika projektu. Nawet certyfikowani project managerowie,...
Znaj(dź) swojego klienta. Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju artykułu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do...
Celem książki jest prezentacja współczesnej sceny innowacji, a także analiza zjawisk, procesów, tendencji i uczestników na niej występujących. Autor omawia przede wszystkim innowacje...
Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie stopnie i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, iż dogodniejszy...
Podjęcie decyzji o współpracy z kluczowymi klientami (ich wybór jest najczęściej wynikiem strategii przedsiębiorstwa) to działanie perspektywiczne na sporo lat. Podstawą współpracy między stronami...
Współczesny świat opiera się na wiedzy, wynalazkach i postępowych technologiach. Niekwestionowanym faktem stała się gwałtowna automatyzacja, robotyzacja i cyfryzacja. W dodatku coraz bardzojsze...
Słowem „projekt" określa się doświadczenie, które nie wydarzyło się nigdy wcześniej i w takich samych okolicznościach już nigdy się nie wydarzy. Ta niepowtarzalność okoliczności oznacza, iż...
"Czy wiesz, iż TYLKO 3% klientów uważa, iż sprzedawcy są godni zaufania$92 A czy zdajesz sobie sprawę, iż AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest aktualnie dużo trudniejsza, niż była pięć...
Marketing internetowy, który można najkrócej zdefiniować jako zastosowanie internetu do realizacji celów marketingowych, to dziedzina rozwijająca się w ogromnym tempie już od blisko 20 lat. W...
Wydaje się, iż osiągnięcie sukcesu i zdobycie sporych pieniędzy wymaga nadludzkiej mocy, pracowitości i niebywałego szczęścia. Obojętnie, czy mowa o wygranej w kasynie, czy o istotnie zyskownej...
Laur innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty produkt, Perły Polskiej Gospodarki - to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą...
Choć (teoretycznie) żyjemy w kulturze obrazkowej, świat wirtualny (jednak) treściami stoi. Internet, bardzo branża e-commerce, jest wypełniony tekstami, które konkurują o uwagę odbiorców i...
Spis treściWstęp 13Rozdział 1. Świat VUCA 151.1. Czym jest świat VUCA? 151.2. Światowe trendy mające wpływ na nowoczesne przywództwo 181.3. Działanie w świecie VUCA 221.3.1. Stwórz przyszłość i...
Książka łączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki czemu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej nauki. Mieści treści teoretyczne ilustrowane...
Jak to możliwe, że napisana przez fizyka książka na temat przemian fazowych stała siębestsellerem sugerowanym przez „Wall Street Journal" i zachwalanym jako biznesowalektura obowiązkowa przez...
Zdobądź poręczną wiedzę i powiększ widoczność swojego serwisu w wyszukiwarce Google! Dzięki zgromadzonym w poradniku wskazówkom, jak używać narzędzi użytkowanych na co dzień w branży SEO, poznasz...
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu", „Marketing", „Zarządzanie marketingowe", a także...
Kwalifikacja A.36. Część 1. Prowadzenie rachunkowości. Podręcznik do nauki zawodów technik ekonomista i technik rachunkowości najmocniej aktualny podręcznik do rachunkowości na rynku według stanu...
W miarę rozwoju systemu rośnie jego złożoność. Niełatwe systemy uważa się za trudniejsze w zarządzaniu i bardziej podatne na awarie. Nie można uniknąć złożoności systemu w czasach bezzwłocznego...
Techniki "neuro" w sprzedaży i marketinguklasyczny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować...
"Miejsc na szczytach rankingów przedsiębiorstw nie zajmują przypadkowe marki. Szeroki sukces wymaga obszernej wiedzy i umiejętności dostrzegania zjawisk niedostrzegalnych dla innych. Trzeba też...
"Pracuj zwinnie - i efektywnie! Agile i Scrum, Scrum i Agile. Opanowawszy branżę IT, powoli, lecz konsekwentnie, zdobywają inne biznesowe przyczółki i rozgaszczają się w firmach na dobre......
Alibaba to nietypowa nazwa dla chińskiej marki, a założyciel tego przedsiębiorstwa jest, jak na Chiny, nietypowym biznesmenem. Mimo to - a może właśnie dlatego - marka odniosła sukces bez...