Silnik spalinowy 13KM ze sprzęgłem olejowym. Informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika -398cm o mocy 13KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch...
Drut spawalniczy pełny (lity) Metalweld HARDWELD 600 to drut do regeneracji i napawania, niezwykle wytrzymały na ścieranie oraz wysoki udar. Dane główne: średnica: 1,2 mm waga: 5 kg szpula: D200...
Drut spawalniczy pełny (lity) Metalweld HARDWELD 600 to drut do regeneracji i napawania, wyjątkowo oporny na ścieranie i wysoki udar. Informacje główne: średnica: 1,2 mm waga: 15 kg szpula: D300...
Elektroda z dodatkiem krzemu i manganu Metalweld Basoweld 50 to elektroda sugerowana do spawania konstrukcji o normalnej i podwyższonej solidność. Odporna na warunki montażowe i stoczniowe. Otulina...
Elektroda z dodatkiem krzemu i manganu Metalweld Basoweld 50 to elektroda polecana do spawania konstrukcji o normalnej i podwyższonej trwałość. Niepodatna na warunki montażowe i stoczniowe. Otulina...
Wtryskiwacz do silników diesla YANMAR L40, L48, a także zamienników 170F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Drut rdzeniowy (proszkowy) Metalweld COREWELD A 600 polecany do napawania i regeneracji składników narażonych na bardzo obszerny udar i średnie ścieranie. Dane główne: średnica: 1,2 mm waga: 15 kg...
Pierścienie do silników YANMAR L70 oraz zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka 78mm.
Elektroda z dodatkiem węgla, a także chromu Metalweld Durweld 600 o korzystnych parametrach spawalniczych i mechanicznych. Jedną z zalet elektrody jest perfekcyjnie odchodzący żużel oraz nikły...
Łożysko 6206 do silników Honda 8 KM, 9 KM i zamienników GX240, GX270, 173F, 177F, KAMA, KIPOR, LIFAN, LONCIN Średnica zewnętrzna: 62mmŚrednica wewnętrzna: 30mm
Uszczelki do silników Ydiesla YANMAR L70, a także zamienników 178F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
pakiet pierścieni na szlif +0,25 do silników Honda 5,5 KM, 6,5KM, a także zamienników gx 160, gx 200, 168f Lifan, Loncin, Holida, Rato, Kama, Pezal itp. Pasują na tłok o średnicy 68.25mm.
zestaw pierścieni do silników Honda 5,5 KM, 6,5KM, a także zamienników gx 160, gx 200, 168f. Pasują na tłok o średnicy 68mm. Grubość pierścieni: 1mm/1mm/2mm