dane techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika - 417cm o mocy maksymalnej 9,5 KM / 3,600 rpmśrednica x skok - 86 x 70mmrozruch silnika - ręczny i...
informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 196cm o mocy 6,5 KM (4 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręcznypaliwo - benzyna...
Silnik spalinowy 13KM ze sprzęgłem olejowym. Informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika -398cm o mocy 13KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch...
dane techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 420cm o mocy 16 KM (10,5 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...
informacje techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika - 389cm o mocy 13 KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika - ręczny i elektrycznypaliwo - benzyna...
Drut chromowo-niklowy MIG 308LSi (ER308LSi) przeznaczony do spawania austenitycznych stali nierdzewnych rodzaju 18-8 (18% Cr - 8% Ni). Domieszka krzemu polepsza własności spawalnicze, takie jak...
Drut chromowo-niklowy MIG 308LSi (ER308LSi) asygnowany do spawania austenitycznych stali nierdzewnych rodzaju 18-8 (18% Cr - 8% Ni). Domieszka krzemu polepsza własności spawalnicze, takie jak...
Drut chromowo-niklowy ER 316 LSi przeznaczony jest do spawania austenitycznych stali kwasoodpornych oraz nierdzewnych typu 18-8. Domieszka krzemu polepsza własności spawalnicze, takie jak zdolność...
Pierścień dystansowy 2-grotowy do uchwytu plazmowego A-101/A-141 (LT-101/LT-141). Pasuje m.in. Do przecinarek: Sherman Cutter 110, Sherman Cutter 130, Ideal TecnoPlasma 115 HF, Magnum Air Plasma...
Pierścień dystansowy 2-grotowy do uchwytu plazmowego A-101/A-141 (LT-101/LT-141). Pasuje m.in. Do przecinarek: Sherman Cutter 110, Sherman Cutter 130, Ideal TecnoPlasma 115 HF, Magnum Air Plasma...
Miedziowane pręty spawalnicze z dodatkiem manganu i krzemu, przeznaczone do spawania metodą TIG (GTAW) stali niestopowych, takich jak ogólne stale konstrukcyjne, stale na zbiorniki ciśnieniowe i...
Drut chromowo-niklowy MIG 316LSi (ER316LSi) asygnowany do spawania austenitycznych stali nierdzewnych rodzaju 18-8 (18% Cr - 8% Ni). Ma dobrą wytrzymałość na korozję, a w szczególności szczególnie...
Drut chromowo-niklowy MIG 316LSi (ER316LSi) przeznaczony do spawania austenitycznych stali nierdzewnych typu 18-8 (18% Cr - 8% Ni). Ma dobrą wytrzymałość na korozję, a w szczególności wyjątkowo...
Drut chromowo-niklowy MIG 316LSi (ER316LSi) dedykowany do spawania austenitycznych stali nierdzewnych rodzaju 18-8 (18% Cr - 8% Ni). Ma dobrą wytrzymałość na korozję, a w szczególności szczególnie...
Pierścienie do silników YANMAR L70, a także zamienników 178F. Użytkowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka 78mm.
Drut chromowo-niklowy ER 316 LSi asygnowany jest do spawania austenitycznych stali kwasoodpornych, a także nierdzewnych rodzaju 18-8. Domieszka krzemu ulepsza własności spawalnicze, takie jak...
Miedziowane pręty spawalnicze z dodatkiem manganu i krzemu, dedykowane do spawania metodą TIG (GTAW) stali niestopowych, takich jak ogólne stale konstrukcyjne, stale na zbiorniki ciśnieniowe i...
Regulator prędkości obrotowej do silników Honda 11KM, 13KM, a także zamienników GX340, GX390, 188f, 182F, KG390, lifan, loncin, zipper, zongzhen, kama, kipor, venatec
Druty AlMg5 w gatunku ER5356 są jednymi z najszerzej stosowanych spawalniczych stopów aluminium. Spoiwo aluminiowe zawierające 5% magnezu do spawania metodą TIG i MIG stopów Al-Mg znamionuje się...
Drut chromowo-niklowy ER 308 LSi dedykowany jest do spawania austenitycznych stali nierdzewnych rodzaju 18-8. Domieszka krzemu polepsza własności spawalnicze, takie jak zdolność do zwilżania. Drut...
mają nad wyraz prawidłowe właściwości zapłonu i ponownego zapłonu. Umożliwiają uzyskanie wysokiej wytrzymałość i jakość spoiny. Prawidłowo sprawdzają się w zakresie prądu wysokiego. Gwarantują...