ESAB OK GoldRox to uniwersalna elektroda rutylowa do spawania we wszelkich pozycjach. Gwarantuje wyjątkowo wysoką stabilność łuku i niewielki rozprysk (co skraca czas czyszczenia), przystępne...
Silnik spalinowy 13KM ze sprzęgłem olejowym. Informacje technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzempojemność silnika -398cm o mocy 13KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch...
Drut aluminiowy ESAB OK Autrod 4043 (AlSi5) o zawartości 5% krzemu do spawania metodą MIG stopów Al-Si oraz Al-Mg-Si zawierających do 7% krzemu. OK Autrod 4043 jest jednym z najszerzej stosowanych...
OK Tigrod 5356 (AlMg5) jest szeroko stosowanym stopem aluminium, klasyfikowanym jako spoiwo ogólnego wykorzystania. Przeważnie wybierany ze względu na dość dużą trwałość stopiwa na ścinanie. Stopy...
Drut aluminiowy ESAB OK Autrod 4043 (AlSi5) o zawartości 5% krzemu do spawania metodą MIG stopów Al-Si, a także Al-Mg-Si zawierających do 7% krzemu. OK Autrod 4043 jest jednym z najszerzej...
Wtryskiwacz do silników diesla YANMAR L40, L48 oraz zamienników 170F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
OK Tigrod 4047 (AlSi12) to spoiwo aluminiowe o zawartości 12% krzemu do napraw odlewów ze stopów rodzaju Al-Mg-Si i Al-Si zawierających powyżej 7% Si. Może być wykorzystywane do najróżniejszych...
Drut OK Tigrod 308LSi to niepowlekane pręty niepodatne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, charakteryzujące się prawidłową odpornością na korozję ogólną....
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty niepodatne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, cechujące się korzystną opornością na korozję ogólną. Stopiwo ma...
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty wytrzymałe na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, znamionujące się dobrą niepodatnością na korozję ogólną. Stopiwo...
Uchwyt spawalniczy MIG/MAG producenta ESAB z linii PSF nowej generacji uwydatnia się całkowicie nowym projektem czołowych części eksploatacyjnych, które jednak pozostają w pełni kompatybilne ze...
ESAB OK AristoRod 12.50 to niemiedziowany lity drut elektrodowy z dodatkiem manganu i krzemu, klasy G3Si1/ER70S-6, asygnowany do spawania metodą MIG/MAG stali niestopowych, użytkowanych ogólnie w...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
Pierścienie do silników YANMAR L70 i zamienników 178F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka 78mm.
Drut ESAB OK Autrod 309LSi do spawania stali i staliw kwasoodpornych rodzaju 23% Cr, 12% Ni, a także łączenia ich ze stalami niestopowymi oraz do układania warstw buforowych w połączeniach...
ESAB OK Autrod 316LSi to niepodatny na korozję drut chromowo-niklowo-molibdenowy do spawania austenitycznych stopów nierdzewnych typu 18% Cr - 8% Ni i 18% Cr - 10% Ni - 3% Mo. OK Autrod 316LSi ma...
ESAB OK Autrod 308LSi to chromowo-niklowy drut do spawania austenitycznych stopów chromowo-nikolowych rodzaju 18% Cr - 8% Ni. Jego niska zawartość węgla pomaga ograniczyć ryzyko korozji...
Drut ESAB OK Autrod 309LSi do spawania stali i staliw kwasoodpornych typu 23% Cr, 12% Ni i łączenia ich ze stalami niestopowymi i do układania warstw buforowych w połączeniach różnoimiennych....
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty oporne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, cechujące się korzystną niepodatnością na korozję ogólną. Stopiwo ma...
czujnik ciśnienia oleju do silników YANMAR L40, L48, a także zamienników 170F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.