ESAB OK GoldRox to uniwersalna elektroda rutylowa do spawania we wszelkich pozycjach. Gwarantuje wyjątkowo wysoką stabilność łuku i minimalny rozprysk (co skraca czas czyszczenia), proste...
Silnik spalinowy 13KM ze sprzęgłem olejowym. Dane techniczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika -398cm o mocy 13KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika -...
OK Tigrod 5356 (AlMg5) jest szeroko wykorzystywanym stopem aluminium, klasyfikowanym jako spoiwo ogólnego zastosowania. W głównej mierze wybierany ze względu na dość dużą solidność stopiwa na...
Drut aluminiowy ESAB OK Autrod 4043 (AlSi5) o zawartości 5% krzemu do spawania metodą MIG stopów Al-Si i Al-Mg-Si zawierających do 7% krzemu. OK Autrod 4043 jest jednym z najszerzej...
Drut aluminiowy ESAB OK Autrod 4043 (AlSi5) o zawartości 5% krzemu do spawania metodą MIG stopów Al-Si oraz Al-Mg-Si zawierających do 7% krzemu. OK Autrod 4043 jest jednym z najszerzej używanych...
Wtryskiwacz do silników diesla YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty odporne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, cechujące się korzystną niepodatnością na korozję ogólną. Stopiwo ma...
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty wytrzymałe na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, charakteryzujące się prawidłową opornością na korozję ogólną....
Drut OK Tigrod 308LSi to niepowlekane pręty wytrzymałe na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, charakteryzujące się korzystną odpornością na korozję ogólną....
OK Tigrod 4047 (AlSi12) to spoiwo aluminiowe o zawartości 12% krzemu do napraw odlewów ze stopów typu Al-Mg-Si i Al-Si zawierających powyżej 7% Si. Może być używane do najróżniejszych stopów Al dla...
Uchwyt spawalniczy MIG/MAG firmy ESAB z serii PSF nowej generacji akcentuje się w całości nowym projektem czołowych części eksploatacyjnych, które jednak pozostają w pełni kompatybilne ze...
ESAB OK AristoRod 12.50 to niemiedziowany lity drut elektrodowy z dodatkiem manganu i krzemu, klasy G3Si1/ER70S-6, asygnowany do spawania metodą MIG/MAG stali niestopowych, wykorzystywanych ogólnie...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
Pierścienie do silników YANMAR L70, a także zamienników 178F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka 78mm.
ESAB OK Autrod 308LSi to chromowo-niklowy drut do spawania austenitycznych stopów chromowo-nikolowych typu 18% Cr - 8% Ni. Jego niska zawartość węgla pomaga ograniczyć ryzyko korozji...
Drut ESAB OK Autrod 309LSi do spawania stali i staliw kwasoodpornych rodzaju 23% Cr, 12% Ni oraz łączenia ich ze stalami niestopowymi, a także do układania warstw buforowych w połączeniach...
ESAB OK Autrod 316LSi to niepodatny na korozję drut chromowo-niklowo-molibdenowy do spawania austenitycznych stopów nierdzewnych typu 18% Cr - 8% Ni i 18% Cr - 10% Ni - 3% Mo. OK Autrod 316LSi ma...
Drut ESAB OK Autrod 309LSi do spawania stali i staliw kwasoodpornych typu 23% Cr, 12% Ni i łączenia ich ze stalami niestopowymi, a także do układania warstw buforowych w połączeniach...
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty wytrzymałe na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, charakteryzujące się dobrą odpornością na korozję ogólną. Stopiwo...
detektor ciśnienia oleju do silników YANMAR L40, L48 i zamienników 170F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.