ESAB OK GoldRox to uniwersalna elektroda rutylowa do spawania we wszelkich pozycjach. Zapewnia wyjątkowo wysoką stabilność łuku i śladowy rozprysk (co skraca czas czyszczenia), proste zajarzanie i...
Silnik spalinowy 13KM ze sprzęgłem olejowym. Dane technologiczne: silnik - jednocylindrowy, czterosuwowy, chłodzony powietrzemobjętość silnika -398cm o mocy 13KM (9,6 kW) / 3,600 rpmrozruch silnika...
Drut aluminiowy ESAB OK Autrod 4043 (AlSi5) o zawartości 5% krzemu do spawania metodą MIG stopów Al-Si oraz Al-Mg-Si zawierających do 7% krzemu. OK Autrod 4043 jest jednym z najszerzej stosowanych...
OK Tigrod 5356 (AlMg5) jest szeroko stosowanym stopem aluminium, klasyfikowanym jako spoiwo ogólnego wykorzystania. Typowo wybierany ze względu na dość dużą wytrzymałość stopiwa na ścinanie. Stopy...
Drut aluminiowy ESAB OK Autrod 4043 (AlSi5) o zawartości 5% krzemu do spawania metodą MIG stopów Al-Si i Al-Mg-Si zawierających do 7% krzemu. OK Autrod 4043 jest jednym z najszerzej stosowanych...
Wtryskiwacz do silników diesla YANMAR L40, L48, a także zamienników 170F. Wykorzystywany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.
OK Tigrod 4047 (AlSi12) to spoiwo aluminiowe o zawartości 12% krzemu do napraw odlewów ze stopów rodzaju Al-Mg-Si i Al-Si zawierających powyżej 7% Si. Może być wykorzystywane do rozmaitych stopów...
Drut OK Tigrod 308LSi to niepowlekane pręty niepodatne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, znamionujące się dobrą opornością na korozję ogólną. Stopiwo ma...
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty odporne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, cechujące się dobrą opornością na korozję ogólną. Stopiwo ma...
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty oporne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, charakteryzujące się korzystną odpornością na korozję ogólną. Stopiwo...
Uchwyt spawalniczy MIG/MAG producenta ESAB z linii PSF nowej generacji eksponuje się w pełni nowym projektem czołowych części eksploatacyjnych, które jednak pozostają w pełni kompatybilne ze...
ESAB OK AristoRod 12.50 to niemiedziowany lity drut elektrodowy z dodatkiem manganu i krzemu, klasy G3Si1/ER70S-6, przeznaczony do spawania metodą MIG/MAG stali niestopowych, wykorzystywanych...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
ESAB OK® ARISTOROD™ 38 ZN - NOWY DRUT DO SPWANIA STALI OCYNKOWANYCH! ESAB OK AristoRod 38 Zn to niemiedziowany, manganowo-krzemowy drut lity do spawania metodą MAG stali ocynkowanych. Dzięki...
Pierścienie do silników YANMAR L70 i zamienników 178F. Używany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo. Pasują na tłoka 78mm.
Drut ESAB OK Autrod 309LSi do spawania stali i staliw kwasoodpornych typu 23% Cr, 12% Ni, a także łączenia ich ze stalami niestopowymi oraz do układania warstw buforowych w połączeniach...
ESAB OK Autrod 316LSi to niepodatny na korozję drut chromowo-niklowo-molibdenowy do spawania austenitycznych stopów nierdzewnych typu 18% Cr - 8% Ni i 18% Cr - 10% Ni - 3% Mo. OK Autrod 316LSi ma...
ESAB OK Autrod 308LSi to chromowo-niklowy drut do spawania austenitycznych stopów chromowo-nikolowych rodzaju 18% Cr - 8% Ni. Jego niska zawartość węgla pomaga ograniczyć ryzyko korozji...
Drut ESAB OK Autrod 309LSi do spawania stali i staliw kwasoodpornych typu 23% Cr, 12% Ni, a także łączenia ich ze stalami niestopowymi oraz do układania warstw buforowych w połączeniach...
Drut OK Tigrod 316LSi to niepowlekane pręty niepodatne na korozję do spawania metodą TIG austenitycznych stali chromowo-niklowych, cechujące się korzystną niepodatnością na korozję ogólną. Stopiwo...
sensor ciśnienia oleju do silników YANMAR L40, L48, a także zamienników 170F. Stosowany w silnikach Holida, Pezal, Kama, Kipor, Lifan, Bergo, Proton, Kraftwele, Genezo.