Porównaj zanim kupisz

Poznaj sposoby na sprawną kampanię SEO w Twojej firmie!

Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymogi klientów sprawiły, iż dziś każdy, kto myśli o efektywnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na zróżnicowanych polach i oferować sprzedaż równocześnie stacjonarnie, jak i online. W dodatku stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to ulepszonych i sprytniejszych strategii promocyjnych producenta - takich, które przyciągną nowych klientów.

Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Uwydatnia ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych poprzez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. Na skutek czego uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie albo których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. dodatkowo nauczysz się analizować aspekty techniczne widoczne przy regulowaniu strony albo sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści i dowiesz się, jak pokaźne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.

Dzięki książce "SEO jako składnik strategii marketingowej Twojej marki" będziesz mógł:
  • Poznać narzędzia potrzebne w pracy każdego pozycjonera
  • Znaleźć słowa kluczowe, które pozyskają nowych klientów z wyszukiwarki Google
  • Przeanalizować swój serwis dzięki audytowi SEO
  • Zoptymalizować swoją witrynę pod kątem wymagań algorytmów Google
  • Pozyskać wartościowe linki pozycjonujące do swojego serwisu
  • Opublikować wartościowy content, który powiększy widoczność Twojego serwisu w Google
  • Przeanalizować dane dotyczące Twoich użytkowników
  • Przygotować raporty z wynikami sprawności Twoich działań SEO

Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję w trakcie prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów ukazujących wyniki pozycjonowania.

Sięgnij po tę książkę jeśli:
  • chcesz dowiedzieć się, czym jest SEO i na czym polega,
  • prowadzisz własny biznes w sieci,
  • jesteś nowicjuszami w dziedzinie marketingu internetowego.

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x