Poznaj sposoby na sprawną kampanię SEO w Twojej firmie!
Handel elektroniczny (e-commerce) z roku na rok rozwija się coraz dynamiczniej - częściej bowiem podejmujemy decyzje zakupowe przy komputerze, tablecie, a nawet ze smartfonem w ręku. Rosnące wymogi klientów sprawiły, iż dziś każdy, kto myśli o efektywnym prowadzeniu biznesu, powinien działać na zróżnicowanych polach i oferować sprzedaż równocześnie stacjonarnie, jak i online. W dodatku stale umacniająca się konkurencja w branży e-commerce zmusza do wymyślania coraz to ulepszonych i sprytniejszych strategii promocyjnych producenta - takich, które przyciągną nowych klientów.
Właśnie te kwestie z obszaru e-commerce stanowiły pretekst do napisania tej książki. Uwydatnia ona istotę prowadzenia kampanii SEO jako nieodłącznego elementu każdej strategii marketingowej w sieci. Pozwala zrozumieć podstawowe aspekty związane z pozycjonowaniem. Sięgając po nią dowiesz się, w jaki sposób pozyskać ruch z wyszukiwarki na podstawie określonych poprzez Ciebie słów kluczowych, zwiększających popularność Twojej strony lub sklepu internetowego. Na skutek czego uzyskasz większą konwersję i osiągniesz cele biznesowe, które wyznaczyłeś swojej firmie albo których musisz dowieść jako pracownik działu związanego z marketingiem internetowym. dodatkowo nauczysz się analizować aspekty techniczne widoczne przy regulowaniu strony albo sklepu internetowego do fraz, pod którymi powinny być widoczne. Wykonasz audyt SEO i w prosty sposób poprawisz znalezione błędy. Poznasz zasadność tworzenia i publikowania wartościowych treści i dowiesz się, jak pokaźne jest prowadzenie bloga internetowego. A wszystko to w konkretnym celu: zwiększenia widoczności Twojego serwisu w wyszukiwarce Google.
Na koniec poznasz najpopularniejsze narzędzia, które wykorzystuję w trakcie prowadzenia kampanii SEO dla swoich klientów. Rolą tych rozwiązań jest ułatwienie pracy każdemu pozycjonerowi, który ma za zadanie przeanalizować witrynę pod kątem występowania błędów związanych z treścią i ze słowami kluczowymi, z linkowaniem wewnętrznym i zewnętrznym, z prowadzeniem strategii link building, a także z przygotowywaniem raportów ukazujących wyniki pozycjonowania.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »