Porównaj zanim kupisz

Pierwszy podręcznik dotyczący psychologii coachingu, który ¦ łącząc różnorodne teorie psychologiczne ¦ formuje bazę dla coachingu, mentoringu i uczenia się. Autorzy, demonstrując najnowsze tendencje w myśleniu, badaniach i osiągnięciach psychologii coachingu, pokazują, jak indywidualni użytkownicy i organizacje mogą wykorzystać tę wiedzę w praktyce.

Przedstawione w książce przykłady ergonomicznych rozwiązań opierają się na elementach międzykulturowych, dzięki temu posiadają wymiar uniwersalny i znajdują użycie w zróżnicowanych środowiskach. Omówione pozostały tu także kwestie produktywności używania wiedzy psychologicznej w coachingu, mentoringu i uczeniu się, wartości coachingu dla przedsiębiorstwa i zagadnienia dotyczące etyki i kompetencji osób prowadzących coaching.

Publikacja jest adresowana do studentów studiów społecznych, szczególnie psychologii i pedagogiki, terapeutów zróżnicowanych orientacji, trenerów i konsultantów, specjalistów i menedżerów działów personalnych, kadry zarządzającej i czytelników zainteresowanych formami pomocy edukacyjnej dla osób dorosłych.

Książka autorstwa Lawa, Ireland i Hussaina jest przykładem opracowania problematyki coachingu z perspektywy wiedzy psychologicznej. To całkiem udana próba integrowania istniejącej wiedzy w tym obszarze i pokazania czym jest coaching z perspektywy jednostki i perspektywy organizacji.

uzupełniającą zaletą książki są liczne przykłady i ćwiczenia (także w postaci analizy przypadków) ilustrujące metodę coachingu i zezwalające zrozumieć jej unikalny charakter. Z recenzji prof. Elżbiety Hornowskiej

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x