Porównaj zanim kupisz

Nowa oficjalna powieść w uniwersum legendarnej gry online World of Warcraft firmy Blizzard Entertainment, prequel dodatku Shadowlands. „Horda jest niczym!”. Wypowiadając te haniebne słowa, Sylwana Bieżywiatr zdradziła i porzuciła Hordę, której przysięgała służyć.

Mroczna Pani i jej poplecznicy działają teraz w cieniu, a Horda, Przymierze i Alleria – rodzona siostra Sylwany – robią wszystko, by odkryć jej następny ruch. Zmagając się z przytłaczającym ciężarem władzy, król Anduin nakazuje elfce Pustki i Wysokiemu Egzarsze Turalyonowi odkryć miejsce pobytu Sylwany.

Horda stoi dzisiaj na rozdrożu. Jej frakcje znoszą urząd Wodza i powołują Radę. Thrall, Lor’themar Theron, Bain Krwawe Kopyto, Pierwsza Arkanistka Thalyssra i wielu innych znamienitych przedstawicieli swoich ludów podejmuje się tego trudnego zadania.

Zagrożeń jest jednak mnóstwo, a przepaści wzajemnej nieufności wciąż nie udaje się zasypać. Kiedy posiedzenie Rady zostaje przerwane nieudaną próbą zamachu na Talanji – królową Zandalarów i kluczową sojuszniczkę – Thrall i pozostali przywódcy Hordy muszą podjąć adekwatne kroki.

Wybierają młodego szamana Zekhana, wciąż pogrążonego w żałobie po Varoku Zaurzykle, i polecają mu pomóc Talanji w odkryciu źródła grożącego jej niebezpieczeństwa. Tymczasem Mroczna Pani powierza Nathanosowi Heroldowi Plagi i Sirze Księżycowej Warcie karkołomne zadanie: zabicie bóstwa trolli, samego loa śmierci – Bansamdiego.

Wyprawa Zekhana i Talanji, żeby ocalić Bansamdiego, to punkt zwrotny dla Hordy stawiającej czoła nadchodzącemu mrokowi. Jeśli zawiodą swych sojuszników i przebiegłego boga, czeka ich niechybna zguba. Jeśli zaś im się uda, odkryją ponownie to, co stanowi o prawdziwej sile Hordy.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x