Porównaj zanim kupisz

Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji. Posiada informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre’u pracowników recepcji. Sprawia, iż przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi i etapy i techniki negocjacji używane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik usprawnia zrozumienie roli recepcji w hotelu i poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technologicznego działu. Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in. O sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich. Podręcznik mieści rysunki i fotografie, które upraszczają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x