Porównaj zanim kupisz

Międzynarodowa współpraca gospodarcza narzuca przedsiębiorstwom określony system działań. Jeśli interesuje Cię zjawisko globalnego biznesu transgranicznego, jego charakter, postęp, strategie czy perspektywy, ta książka zaspokoi Twoją ciekawość."Przedsiębiorstwo w biznesie międzynarodowym" to publikacja podzielona na siedem głównych części, z czterdziestoma rozdziałami.

Na wstępie, autor przybliża pojęcie przedsiębiorstwa z perspektywy naukowej, a także jako podmiot realnej gospodarki.Czytelnik dowiaduje się, czym jest biznes międzynarodowy, jakie są jego parametry standardowe i zapoznaje się z zagadnieniem ekspansji przedsiębiorstw równocześnie na poziomie regionalnym, jak i globalnym, a także mezoekonomicznym.

Twórca nie pomija przeglądu koncepcji relacji międzynarodowych z perspektywy historycznej, jednocześnie omawiając współczesne teorie internacjonalizacji gospodarczej. Dużą uwagę przywiązuje się do strategii globalnej, jak na dodatek w zakresach: ekspansji przedsiębiorstw, konkurencyjności, marketingu czy finansów.Ta kompleksowa pozycja stanowi cenne źródło wiedzy dla studentów kierunków takich jak międzynarodowe stosunki gospodarcze, czy logistyka międzynarodowa oraz dla osób prowadzących dydaktykę w tych dziedzinach.O książce:„Publikacja stanowi wartość wykraczającą poza dotychczasowe naukowe oceny cyklu umiędzynarodowienia przedsiębiorstw.

W polskiej literaturze ekonomicznej jest jedną z nielicznych kompleksowych analiz wieloaspektowej zagranicznej ekspansji przedsiębiorstw w ujęciu interdyscyplinarnym, w której – co nad wyraz znaczne – przyjęto inkrementalną metodę prezentowania treści.

Pracę charakteryzuje konsekwencja badawcza, a także spójność i krystaliczność, co ma pokaźne znaczenie dla rozprzestrzeniania jej treści jednocześnie w środowisku akademickim, jak także wśród pracowników firm działających w obszarze biznesu międzynarodowego.

(…) stanowi rewelacyjny materiał analityczny oraz drogowskaz przy planowaniu metod i sposobów ekspansji zagranicznej polskich przedsiębiorstw”.- Prof. Dr hab. Bogusława Drelich-SkulskaO autorze:Prof. Dr hab.

Marian Gorynia to wybitny polski ekonomista, specjalizujący się w teoriach dotyczących przedsiębiorstw, ich strategii oraz konkurencyjności. Jest przewodniczącym Rady Naukowej Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz członkiem Komitetu Nauk Ekonomicznych Polskiej Akademii Nauk.

Zaangażowany w działalność wielu czasopism jest autorem lub współautorem ponad 300 artykułów. Na swoim koncie ma również przeszło 20 książek. Od 2003 roku zajmuje stanowisko profesora zwyczajnego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu (aktualnie Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu).

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x