Porównaj zanim kupisz

Uniroyal Rainexpert 3 185/65 R15 88 T

chwilowy brak towaru

  • Producent: Uniroyal
  • Kategoria: Opony letnie
  • Szerokość przekroju: 185
  • Wysokość profilu: 65
  • Średnica osadzenia: R15
  • Indeks prędkości: T
  • Indeks nośności: 88
  • Typ pojazdu: osobowy
  • Poziom emisji hałasu: 70 dB
  • Efektywność paliwowa: C
  • Przyczepność na mokrej nawierzchni: A
  • Mocne strony: niski poziom hałasu, dobra przyczepność na mokrej nawierzchni, oszczędność paliwa
Uniroyal RainExpert 3 185/65R15 88T opona letnia osobowa etykieta; ( C, A, 2)), 70dB)

DOT(1317)

" Czarny rekin " tak nazwano nowy bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3. Zastosowana w niej progresywna technika Skóry Rekina (SST) zagwarantuje - dzięki strukturze niepokaźnych żeber - szybsze odprowadzenie wody, zapewniając rewelacyjną ochronę przed aquaplaningiem. W trafny sposób łączy w sobie mocne strony asymetrycznego i kierunkowego wzoru bieżnika. Nadzwyczajna ochrona przed aquaplaningiem. Krótka droga hamowania. Nad wyraz dobra przyczepność na zakrętach. Niski poziom hałasu poprzez cały okres eksploatacji opony. "Komfort i bezpieczeństwo w każdym calu"

nieprzeciętna ochrona przed aquaplaningiem i wysoki komfort jazdy.

  • idealna wytrzymałość na aquaplaning.
  • Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.
  • Niskie opory toczenia na każdym rodzaju nawierzchni.

perfekcyjna niepodatność na aquaplaning.

Nowa opona Uniroyal RainExpert 3 pozostała wyekwipowana w bieżnik o strukturze wzorowanej na skórze rekina. Ten specjalny wariant bieżnika minimalizuje turbulencje wody i szybciej odprowadza ją z powierzchni opony. Oznacza to najwyższy poziom ochrony przed aquaplaningiem.

Krótka droga hamowania na mokrej i suchej nawierzchni.

wykorzystanie licznych krawędzi tnących bieżnika gwarantuje świetna przyczepność.
w wyniku czego skraca się droga hamowania zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni.



Niskie opory toczenia na każdym typu nawierzchni.

Bieżnik opony Uniroyal RainExpert 3 zagwarantuje optymalne właściwości w kontakcie z nawierzchnią, ograniczając straty energii powodowane tarciem.
konsekwencją są niższe opory toczenia na każdej nawierzchni i wydłużone przebiegi.


Asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody.

Opracowaliśmy „asymetryczny bieżnik ze zoptymalizowanym przepływem wody", który łączy w sobie zalety koncepcji asymetrycznej i kierunkowej rzeźby, ale nie ma ich wad!

Bionika: najnowsze technologie uczą się od natury.

W celu zmniejszenia oporów przepływu wody, a tym samym poprawy skuteczności opony RainExpert 3, przyjrzeliśmy się bliżej strukturze powierzchni skóry rekina.

Funkcjonalność:

Przepływ wody po gładziutkiej powierzchni powoduje turbulencję. Turbulencja wody za każdym razem rozszerza opory przepływu.

Dzięki zastosowaniu struktury skóry rekina uzyskano przepływ wody prawie bez turbulencji.

użycie:

W oponie RainExpert 3 struktura skóry rekina pozostała użyta w kanałach obwodowych bieżnika:


Korzyści:

W oponie RainExpert 3 wykorzystaliśmy efekt skóry rekina w celu szybszego usuwania wody z kanałów bieżnika dzięki obniżeniu jej turbulencji.

RainExpert 3 zamontowana poprawnie na samochodzie:

Opona RainExpert 3 wyekwipowana jest w zoptymalizowany pod katem odprowadzania wody asymetryczny wzór bieżnika, który różni się od wzoru kierunkowego.
podczas montażu opony na feldze należy zwrócić uwagę na oznaczenia na ścianie bocznej opony:

Outside ( na zewnątrz kola )

Inside ( do w środku koła )

Aquaplaning - puste przestrzenie

Powierzchnia styku bieżnika z nawierzchnią to jedyny komponent łączący samochód z drogą. Wielkość powierzchni styku różni się kształtem w zależności od wielkości opony. Przy oponach do samochodów kompaktowych – ślad pozostawiany przez oponę – wygląda mniej więcej tak i jest w wymiarze dłoni.

Najważniejszym czynnikiem w ochronie przed aquaplaningiem są wolne przestrzenie w styku z nawierzchnią, które pozwalają odprowadzać wodę. Liczba pustych przestrzeni uzależniona jest jedynie od rozmiaru rowków bieżnika.

Zasada funkcjonowania wolnych przestrzeni:
Im większa ilość wolnych przestrzeni, tym więcej wody może zostać odprowadzone, a ochrona przed aquaplaningiem jest efektywniejsza.

Poza wolnymi przestrzeniami, struktura bieżnika ma zasadniczy wpływ na skuteczność ochrony przed aquaplaningiem.

Podstawowa zasada funkcjonalności: im krótsza jest droga którą musi przebyć woda w celu jej usunięcia, tym wydajniejsza jest ochrona przed aquaplaningiem.

Dłuższe i bardziej strome rowki są sprawniejsze:

Długie i strome rowki bieżnika umieszczone na zewnętrznym barku opony RainExpert 3 zapewniają odprowadzanie wody do barku jak również do dużego hydrodynamicznego, asymetrycznego rowka znajdującego się w środkowej części opony.

równocześnie kierunek rotacji opony RainExpert 3 nie wpływa na skuteczność aquaplaningu.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x