Dętka rowerowa Continental Conti-Tube
Oferta dętek Continental usprawnia znalezienie tej jednej, właściwej dla Ciebie.
przychylna dla użytkownika oferta odpowiada wielorakim wymiarom, typom zaworów, ich długościom i konstrukcjom, jak w dodatku różnorodnym rodzajom opon i stylom jazdy.
zasobność dętek umożliwia właściwy wybór: dętka typowa jest przystępna we wszelkich rozmiarach, oferuje najkorzystniejszy kompromis pomiędzy codzienną jazdą, a wagą,
w trakcie gdy w wersjach Light i Supersonic największe znaczenie ma waga i opór toczenia.
Każda dętka wyekwipowana jest dodatkowo w nakrętkę redukcyjną/stabilizującą wentyl, która zapobiega zerwaniu wentyla w trakcie pompowania, polepszając jednocześnie komfort pompowania.
Można stabilizować wentyl w otworze 8 mm i 6 mm.
Wentyle stosowane przez Continental mają specjalnie profilowaną nakrętkę stabilizującą wentyl w obręczy.
Profilowanie nakrętki zezwala na na dodatek montaż wentyla w obręczach posiadających otwór o średnicy 8 mm (przeznaczony dla wentyli samochodowych i dunlop).
Wentyle presta pompujemy przy użyciu skrupulatnie takich samych pompek co wentyle dunlop (rowerowe).
wymiar
Dętka nadaje się do kół z oponami o wymiarze w zakresie 27"- 28" x 0.75" - 1.0" (20/25-622/630).W powyższym zakresie przekazana jest średnica kół do jakich dętka nadaje się, to jest 27"- 28" (ETRTO 622-630), a także szerokość opon z jakimi jest kompatybilna: od 0.75" do 1.0" (ETRTO 20-25).
Przykłady rozmiarów opon do których może zostać użyta: 27" x 3/4" (20-630)
27" x 7/8" (22-630)
27" x 1.00" (25-630)
700 x 20C (20-622)700 x 23C (23-622)700 x 25C (25-622)
Producent: Continental
Wentyl: presta o długości 42 mm.
Średnica zewnętrzna zaworu: 6.5 mm
Nakrętka stabilizująca wentyl: tak, do otworów 6/8 mm
Waga: ~ 100 g
O systemie Unitube w dętkach Continental:
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »