Porównaj zanim kupisz

EVENT MARKETING W ZINTEGORWANEJ KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ

chwilowy brak towaru

  • Producent: Difin
  • Kategoria: Komiksy
  • ISBN: 9788380852563
  • Oprawa: twarda
  • Autor: JAWOROWICZ M.
  • Wydawnictwo: Difin
  • Ilość stron: 274
  • Rok wydania: 2016
Książka ukazuje progresywne podejście do użycia eventu jako narzędzia komunikacji marketingowej.

Publikacja mieści:
- teorię marketingu i komunikacji marketingowej,
- klasyfikację narzędzi nowoczesnej Zintegrowanej Komunikacji Marketingowej,
- duży przegląd zagranicznych i polskich definicji event marketingu,
- charakterystykę cech eventu jako narzędzia komunikacji firm z konsumentami,
- wskaźniki do pomiaru sprawności i wydajności działań z wykorzystaniem eventów,
- kształt historii event marketingu w Polsce i na świecie,
- opis struktury branży eventowej w Polsce,
- wypowiedzi niemal 40 praktyków - lubianych ekspertów z obszaru marketingu, mediów i branży eventowej.

Partnerzy wydania: Meeting Planner Sp. Z o.o., Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE), Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Agencji Eventowych, newsline.pl, Proto Sp. Z o.o., Marketing przy Kawie, Marketing w Praktyce, Marketingowe Obserwacje, Grupa Marketer Sp.j.

ISBN: 9788380852563
Kod paskowy: 9788380852563
Autorzy: Jaworowicz Piotr, Jaworowicz Magdalena
Kod wydawcy: 20629
Miejscowość: Warszawa
liczba stron: 274
Format: 16.5x23.5cm
Głębokość (mm): 18
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x