Porównaj zanim kupisz

Jak wspierać pracowników w rozwoju zawodowym$45 Czy istnieje wyśmienity model przywódcy$46 W jaki sposób można unikać błędów w pracy$47 Jakie reguły obowiązują psychologa zatrudnionego w biznesie$48 Jak dbać o dobrostan zespołu i wzmacniać motywację pracowników$49 Co o tym wszystkim mówi naukowa psychologia$50 Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest zbiorem specjalistycznych tekstów przygotowanych poprzez polskich psychologów pracy, organizacji i zachowań konsumenckich.

To rezultat współdziałania ekspertów z wielu dziedzin, których łączy ciekawość zachowań ludzkich w przestrzeni biznesu. Publikacja demonstruje psychologię biznesu szeroko, zgodnie z aktualnymi programami kształcenia w prestiżowych ośrodkach, lecz zakorzenia ją w polskich realiach, uwzględniając szeroki dorobek polskich teoretyków i badaczy.

Treści publikacji zorganizowane są w ośmiu częściach: Historia psychologii biznesu - autorzy przedstawili tu kształt zmian głównych podejść i paradygmatów w obrębie tej dyscypliny, opisując także dokonania polskich naukowców.

Kwestie etyczne - psycholog, realizując zawód zaufania publicznego, ponosi w przestrzeni biznesu szczególną odpowiedzialność. W tej części Czytelnik wynajdzie informacje na temat obowiązujących psychologa norm i kodeksów etycznych.

Kwestie metodologiczne - przedstawiono tu pełen zakres metod badawczych stosowanych w psychologii organizacji, umożliwiających diagnozę, a także - przydatną w procesie rekrutacji - prognozę zachowań i zjawisk w organizacji.

Kariera zawodowa - Czytelnik znajdzie tu informacje na temat wzorów karier, jednostkowego rozwoju pracownika, bezrobocia i powrotu na rynek pracy oraz psychologii przedsiębiorczości. Psychologia pracy - przedstawiono tu zagadnienia związane z analizą pracy, doborem i oceną personelu, a także błędami popełnianymi w pracy.

Organizacja - najmocniej wielka grupa zagadnień dotyczy m.in. Dobrej komunikacji, wielokulturowego środowiska pracy, modeli przywództwa, sprawiedliwości w organizacji, a także społecznej odpowiedzialności biznesu.

Człowiek w organizacji - autorzy przybliżyli tu problematykę dobrostanu pracownika, a także motywacji do pracy. Osobny rozdział został poświęcony zachowaniom organizacyjnym,,poza rolą". Psychologia konsumpcji - ostatnia część podręcznika została poświęcona zaimplementowaniom psychologii w obszarze marketingu i analizie zachowań konsumenckich.

Psychologia biznesu pod redakcją Bohdana Rożnowskiego i Pawła Fortuny jest ciekawą i ważną propozycją wydawniczą, dostarczającą szerokiej, wielotematycznej i usystematyzowanej wiedzy. (...) Jest to publikacja szczególnie niezbędna, gdyż brakuje na rynku wydawniczym szerokozakresowych opracowań, obejmujących najświeższe doniesienia z literatury jednocześnie obcej, jak i rodzimej w dziedzinie psychologii organizacji i pracy.

Większość istniejących propozycji wielotematycznych z zakresu pracy i organizacji to książki pisane z perspektywy nauk o zarządzaniu, a książki psychologiczne dotyczą wybranych obszarów psychologii pracy bądź organizacji.

Co należy podkreślić, autorami poszczególnych rozdziałów są badacze polscy, znawcy tematyki, którzy mają znaczące dorobki w podjętych w podręczniku tematach. Książka dostarcza wiedzy jednocześnie teoretycznej, jak i użytecznych wskazówek pochodzących z badań i doświadczeń z praktyki w biznesie autorów publikacji.

Publikacja będzie ergonomiczna dla szerokiego grona użytkowników, począwszy od naukowców zajmujących się psychologią i zarządzaniem, pedagogiką, prawem czy ekonomią, przez studentów, skończywszy na prezesach i kadrze kierowniczej firm i przedsiębiorstw, uczelni i szkół, służb publicznych i innych organizacji, które chcą nie tylko trwać na rynku, lecz także wzmacniać się i rozwijać.

Z recenzji prof. UG dr hab. Anny Zawadzkiej Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.

Psychologia biznesu

Ocena sklepu:
144,99 PLN
Zobacz w Sklepie
new
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x