Porównaj zanim kupisz

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swymi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy również inaczej.
Teksty, które prosto się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o skomplikowanym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Sprawnie informują.

Dowiesz się z niej:

Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i dostępnie dla odbiorcy
Jakie są solidne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady skutecznych tekstów reklamowych
Artur Jabłoński — konsultant ds. E-marketingu i szkoleniowiec. Prowadzi szkolenia, doradza i realizuje kampanie dla firm i instytucji przeróżnego rodzaju, od korporacji poprzez MŚP po instytucje kultury czy urzędy. Pracował m.in. Dla: TVN, naTemat, Otomoto, Otodom, Allegro, SKANSKA, NEUCA, Sphinx, Województwa Pomorskiego i Województwa Kujawsko-Pomorskiego, Instytutu Matki i Dziecka. Na sali szkoleniowej spędził już ponad 2000 godzin, edukując przedsiębiorców i marketerów w zakresie content marketingu i reklamy w mediach społecznościowych. Autor jednego z najpoczytniejszych polskich blogów o marketingu: www.ArturJablonski.com. Wykłada na studiach podyplomowych WSB w Toruniu, Bydgoszczy, Poznaniu i Gdańsku, WSAiB w Gdyni oraz Politechniki Białostockiej. Prelegent na licznych konferencjach w całej Polsce.

ISBN: 9788328324619
Kod paskowy: 9788328324619
Autorzy: Jabłoński Artur
Format: 14.0x21.0cm
Głębokość (mm): 10
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x