chwilowy brak towaru
„Tom Hopkins w głównej mierze motywuje... I robi to efektywnie... To jedna z najszczególniej wykorzystanecznych książek poświęconych sprzedaży.”
— „Small Business News”
Wbrew pozorom nie tylko handlowiec powinien być biegły w sztuce sprzedaży. Tak naprawdę każdy, kto chce przekonać innych do swoich idei, pomysłów czy opinii, musi nauczyć się sprzedawać. Podobnie zresztą jak każdy, kto chce kogoś zmotywować, poinstruować czy uspokoić i przekonać do adekwatności dowolnych posunięć. Niedługo mówiąc, mistrz sprzedaży jest skazany na sukces w wielu dziedzinach życia. Trzymasz w ręku kompleksowy przewodnik dla każdego, kto chce nauczyć się sprawnych technik sprzedaży. Wyszukasz tu niemało wykorzystanecznych wskazówek dotyczących poszukiwania i pozyskiwania , a także instrukcje, w jaki sposób prowadzić cykl sprzedaży od pozyskania zainteresowania aż do szczęśliwego zamknięcia transakcji. Dowiesz się, jak planować czas i zarządzać relacjami z klientami oraz w jaki sposób prowadzić prezentacje i produktywnie trafiać do odbiorców. Nauczysz się radzić sobie z obiekcjami i przyswoisz techniki prowadzenia owocnych rozmów — zarówno bezpośrednich, jak i telefonicznych. Najważniejsze zagadnienia ujęte w książce:
Tom Hopkins — jest znanym na całym świecie ekspertem strategii sprzedaży, a jego wiedza przyczyniła się do sukcesu wielu firm z najróżniejszych branż. Hopkins zajął się sprzedażą nieruchomości w wieku 19 lat. Początki nie były proste, lecz dzięki determinacji i rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych w ciągu siedmiu lat stał się gwiazdą handlu nieruchomościami w USA. Od 1976 roku dzieli się z innymi swoją wiedzą za pośrednictwem książek, płyt i filmów. Często wykłada podczas publicznych seminariów, które odbywają się regularnie w wielu miastach USA i Kanady.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »