chwilowy brak towaru
Książka Zarządzanie konkurencyjnością biznesu turystycznego w regionach jest adresowana do studentów, przedsiębiorców, a także pracowników sektora publicznego i społecznego działających w systemie zarządzania turystyką.
Pozwoli na: - przełamywanie stereotypów standardowych systemów świadczenia usług turystycznych w regionach, - nowoczesne komponowanie biznesu turystycznego z wykorzystaniem turystyczno-krajobrazowych kompetencji regionów, - efektywną budowę oraz zarządzanie marką biznesu i regionu, na globalnym rynku turystycznym.,,(...) długo wyczekiwana pozycja przez studentów i przedsiębiorców biznesu turystycznego." Jagna Marczułajtis-Walczak,,Książka (...) wypełni pokaźną lukę na rynku wydawnictw menedżerskich zorientowanych na doskonalenie usług turystycznych, zwłaszcza w układach regionalnych" z recenzji prof.
zw. Dr. Hab. Kazimierza Perechudy
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »