Porównaj zanim kupisz

Ucieczka z pułapki budowania. Produktywne zarządzanie produktemW pogoni za harmonogramem, wynikami i wskaźnikami przedsiębiorstwa nieraz tracą z oczu rzeczywiste potrzeby swych klientów. W szalonym pośpiechu wypychają kolejne wersje produktu, które nie za każdym razem odpowiadają odbiorcom i użytkownikom.

Rodzą się konflikty, frustracja w zespole narasta. Producent wpada w pułapkę budowania. W oczywisty sposób nie sprzyja to zachowaniu konkurencyjności i osiąganiu celów biznesowych. Powodem takich problemów nie są źle przygotowane kontrakty czy słabi pracownicy, lecz niewłaściwe podejście do zarządzania produktem.

Innymi słowy, konieczne jest przyjrzenie się fundamentom działania organizacji, bardzo strategii produktowej.Dzięki wiedzy zawartej w tej książce błyskawicznie zdiagnozujesz objawy pułapki budowania. Dowiesz się, jak zbudować podwaliny pod takie ukształtowanie zarządzania produktem, aby sprawnie rozwiązywać problemy klientów i dostarczać im starannie to, czego potrzebują, przy zachowaniu odpowiedniej efektywności i rentowności marki.

wyszukasz wytyczne dotyczące zadań i ścieżki kariery menedżera i szczegółowe wskazówki co do zarządzania produktem jako takim. Wyjątkowo wartościową częścią publikacji są rozdziały poświęcone poręcznemu budowaniu kultury organizacji nastawionej na towar i opartej na dobrych efektach.

Pokazane tu zasady zarządzania produktem są uniwersalne - i gotowe do wdrożenia w każdej organizacji!Książka wyjaśnia:- jak wpada się w pułapkę budowania i w jakim stopniu zagraża to przedsiębiorstwu,- jak pracuje i co powinien osiągać nadzwyczajny menedżer artykułu,- jak bratać strategię produktową z wizją i misją producenta,- jak produkować i rozwijać zarządzanie produktem w optymalny sposób,- jak uzyskać w organizacji nastawienie na produkt.Wartość, a nie funkcja.

Efekt, a nie wynik![O autorze]Melissa Perri jest ekspertką w dziedzinie zarządzania produktem, CEO marki konsultingowej Produx Labs, która pomaga znanym przedsiębiorstwom w budowaniu efektywnych strategii produktowych.

Założyła Product Institute, szkołę on-line, w której w 2019 roku uruchomiła program szkoleniowy dla przyszłych dyrektorów do spraw artykułu. Jest znaną prelegentką. W 2019 roku zaproszono ją do nauczania zarządzania produktem w programie MBA w Harvard Business School.

Customer Reviews

We love this product1 days ago
"Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.Aliquam suscipit."

Write your own review

  1 star 2 stars 3 stars 4 stars 5 stars
Quality
Price
Value

Product Tags

Use spaces to separate tags. Use single quotes (') for phrases.
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x