chwilowy brak towaru
... to marzenie zrodziło się kilka lat temu. Maciej Dutko, przedsiębiorca, inwestor, szkoleniowiec i audytor, głowił się wówczas, jak zebrać możliwie cenną i praktyczną wiedzę dla e-sprzedawców, która pomoże im szybko i produktywnie rozszerzyć zyski przy małym nakładzie czasu i pieniędzy. Galopująca konkurencja i postępujące rozdrobnienie rynku, nadpodaż produktów i czerwony ocean „cenodajek", spadające zyski i malejące zwroty z inwestycji, coraz trudniejszy i drożejący marketing, nowe i niełatwe narzędzia, strategie i trendy, coraz bardziej kapryśny i roszczeniowy klient, ciągłe zmiany w prawie i podatkach — to wszystko sprawiło, że brak prawidłowego i kompleksowego poradnika z roku na rok stawał się boleśniejszy dla każdego e-przedsiębiorcy.
w rezultacie Dutko wraz z ponad dwudziestoma autorami w 2013 r. Stworzyli Biblię e-biznesu — książkę, która prędko odniosła imponujący sukces:
Trzy lata po premierze i sukcesie „Jedynki" nastał czas na drugie wydanie Biblii e-biznesu. poprzez ten czas statystycznemu polskiemu e-przedsiębiorcy przybyło zmarszczek, ubyło złotówek, a także chęci, żeby rywalizować w coraz bardziej krwawej walce z konkurencją bezmyślnie zaniżającą ceny. Dlatego do prac nad nowym wydaniem "Biblia e-biznesu 2 Nowy Testament" przystąpiło blisko 60 autorów, którzy na blisko 800 stronach i w niemal 120 rozdziałach tematycznych dostarczają Ci kilku tysięcy bezcennych i praktycznych wskazówek, mogących zoptymalizować Twój e-biznes i przywrócić mu lśnienie, a Tobie — uśmiech skutecznego przedsiębiorcy, który konkurencję będzie od dzisiaj widział jedynie we wstecznym lusterku.
W Biblii e-biznesu 3.0 pojawi się ponad 40 nowych rozdziałów tematycznych, solidne odświeżenie wcześniejszych oraz wycięcie paru tematów, które nie przyjęły się w polskim e-commerce. W sumie książka będzie liczyła 159 rozdziałów. Szereg 83 autorów zasiliło 43 nowych współtwórców.
Rozdział 1. Cele, modele i strategie e-biznesuRozdział 2. Sklep internetowyRozdział 3. Platformy aukcyjne, serwisy ogłoszeniowe i inne marketplaceRozdział 4. Usługi on-lineRozdział 5. E-marketingRozdział 6. Komunikacja z e-klientemRozdział 7. Optymalizacja i logistykaRozdział 8. Poprawa efektywności sprzedażyRozdział 9. E-biznes a prawoRozdział 10: BHP w e-biznesie
W nowym dziale 10 omówimy cały szereg dodatkowych treści, m.in.: kwestie związane ze zdrowiem e-przedsiębiorcy, specyfikę funkcjonowania pań w e-biznesie, aspekty bezpieczeństwa, ale też podpowiemy, jak mądrze reinwestować zyski z działań e-producenta, jak (i kiedy) warto sprzedać biznes, a jak przeprowadzić upadłość (bo i takie smutne scenariusze niekiedy się zdarzają).
Dział 5 („E-marketing") wzbogacony zostanie o najnowsze trendy i najszczególniej produktywne sposoby promowania swych działań w sieci, z kolei w dziale 6 pojawi się parę nowych wątków zezwalających poprawić jakość i efektywność komunikacji z klientami.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »