Porównaj zanim kupisz

Jeśli musisz uczyć się na błędach, to lepiej na cudzych.Życie albo śmierć firmy zależą od siły firmy. Każdego dnia padają jakieś marki, a zarządy firm rwą włosy z głowy i klną na czym świat stoi, jednak same wpędziły się w takie kłopoty.niemało firm kieruje się przekonaniem, że jeśli już raz stworzyły udaną firmę, to powinny ją zwiększać na inne linie artykułów. Większość marek, którym to się udało, dokonała rozszerzenia w tych kategoriach artykułów, które były zbliżone do oryginału. Coca-Cola zapisała na swym koncie światowy hit, gdy wprowadziła na rynek Diet Coke. O niemało mniejszy sukces odniosła, kiedy zaoferowała ubrania pod własną marką.Jednak gdy firmy nie potrafią zrozumieć, w czym gromadzi się istota ich marek, porażki okazują się nieuchronne, a ich skutki katastrofalne.Przedstawione w audioksiążce przykłady nieumiejętnego zwiększania marek mogą być {pomocn|przydatn)e przy identyfikowaniu kluczowych obszarów zagrożeń dla firmy. To pouczająca lektura, która powinna znaleźć się w audiotece każdego menedżera, a zainteresuje nie tylko ich. Czyż nie leży w naszej polskiej naturze cicha i skrywana satysfakcja, gdy innym coś się nie udało?

Czas nagrania 108'56
Czyta Marcin Styczeń
Format Audio CD
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x