Porównaj zanim kupisz

Tworzenie doświadczeń klientów - artur urbański, lucyna dziewa

chwilowy brak towaru

  • Producent: Helion
  • Kategoria: Prawo, akty prawne
  • ISBN: 9788328366954
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Artur Urbański|Lucyna Dziewa
  • Wydawnictwo: Helion
  • Ilość stron: 240
  • Rok wydania: 2020

"Każdy z nas od czasu do czasu bywa klientem i w związku z tym jest obsługiwany poprzez przeróżne marki. Niektóre opiekują się nami lepiej, inne gorzej. Do tych pierwszych - które trafnie rozpoznają nasze potrzeby i dbają o nasz komfort - wracamy ochoczoj, do tych drugich jedynie w stanie wyższej konieczności.

I nic dziwnego. Kto bowiem lubi posiadać poczucie, że jest dla kogoś tylko portfelem, źródłem dochodów, które ma siedzieć cicho, grzecznie kupować oferowane towary albo usługi, nie marudzić$1156 Nikt. Niestety, świadomie lub nieświadomie niemało firm wciąż tak właśnie działa.

Może problem leży w nieznajomości zasad rządzących doświadczeniem klienta (z ang. Customer experience - CX)$1157 W takim razie najwyższy czas sięgnąć po tę książkę, by się dowiedzieć, czym jest tworzenie doświadczeń klientów i jak poprawić standardy CX obowiązujące w firmie.

Pisząc Tworzenie doświadczeń klientów, Artur Urbański i Lucyna Dziewa korzystali z doświadczeń setek organizacji, które kładą szczególny nacisk na relacje z odbiorcami produktów i usług. W efekcie powstała książka ergonomiczna, pełna gotowych do wdrożenia pomysłów, dzięki którym zdołasz wprowadzić CX na zupełnie nowy poziom.

O autorach Artur Urbański jest ekspertem z obszaru transformacji cyfrowej i doświadczenia klienta i wiceprezesem ds. Doradztwa w Hycom. Był założycielem AMG.net - lidera konsultingu cyfrowego w Polsce pierwszej dekady XXI w.

Ponad 25-letnie doświadczenie w zakresie doradztwa i projektowania pozwoliło mu dogłębnie zrozumieć działanie firm i realizować znaczące rozwiązania w obszarze sprzedaży i obsługi klienta. Współpracował z setkami organizacji, z których dwadzieścia jest na liście Fortune Global 500, jak Sony, Dell, P&G, Deutsche Telekom, Orange.

Współtworzył pierwsze aplikacje mBanku, był konsultantem odpowiedzialnym za doświadczenia klienta w najistotniej złożonych transformacjach cyfrowych w Polsce - firm Orange, Plus i Śnieżka. Prowadzi wykłady na konferencjach dotyczących CX i transformacji cyfrowej i współpracuje z uczelniami.

W wolnym czasie gra na gitarze basowej i fotografuje. Lucyna Dziewa jest ekspertką z zakresu doświadczeń klienta. Pełni funkcję dyrektora działu doradztwa w Hycom. Poprzez dużo lat prowadziła projekty cyfrowe w Orange, później pełniła funkcję szefowej działu user experience, będąc odpowiedzialną za omnikanałowe doświadczenia w transformacji cyfrowej marki.

Była wiodącą konsultantką w klientocentrycznej transformacji firmy energetycznej Fortum i prowadziła sporo klientocentrycznych projektów dla największych firm w Polsce. Z pasją zajmuje się zagadnieniami doświadczeń klienta i cyfrowej kultury.

nieustannie poznaje i formuje nowe sposoby pracy po to, żeby śledzić potrzeby konsumentów i je zaspakajać przy użyciu cyfrowych technice. Uwielbia sięgać po nową wiedzę, poznawać wszystko, co niestandardowe, biegać i podróżować w najdalsze krańce świata.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x