Porównaj zanim kupisz

Sine qua non Netflix to się nigdy nie uda - randolph marc - książka

chwilowy brak towaru

  • Producent: Sine Qua Non
  • Kategoria: Pamiętniki, dzienniki i listy
  • ISBN: 9788381297530
  • Oprawa: miękka
  • Autor: Randolph Marc
  • Ilość stron: 424
  • Rok wydania: 2020

Oto niesamowita, nigdy wcześniej niepublikowana opowieść o tym, jak powstawał Netflix. Dawno, dawno temu na rynku królowały stacjonarne wypożyczalnie filmów. Wszyscy naliczali kary za przetrzymanie kaset, o streamingu wideo nikt jeszcze nie słyszał, a upowszechnienie się technice DVD wydawało się równie bliskie, co wprowadzenie latających deskorolek.

Tak właśnie wyglądał świat w 1997 roku, kiedy Marc Randolph wpadł na pewien pomysł: użyć internet do wypożyczania filmów DVD. Razem z Reedem Hastingsem, głównym inwestorem, założył firmę, a sam objął fotel dyrektora generalnego.

teraz, przy stu pięćdziesięciu milionach subskrybentów, triumf Netflixa wydaje się czymś oczywistym, jednak na początku niewielu wierzyło w ten bezprecedensowy startup, a na każdym kroku czaiły się przeszkody.

Marc Randolph, który swojego czasu musiał przekonać własną matkę do zainwestowania w jego biznes, prowadzić interesy z motelowej salki konferencyjnej, walczyć z padającymi serwerami w dniu uruchomienia serwisu, a choćby namawiać Blockbustera do przejęcia producenta, dzisiaj pokazuje, jak każdy wytrwały, obdarzony intuicją i determinacją człowiek może zmienić świat nawet jeśli nikt nie wierzy, że to się uda.

Niemniej książka nie jest tylko opowieścią z pierwszej ręki o początkach legendarnego przedsiębiorstwa. To także napakowana nieoczywistymi konceptami i napisana w bardzo potoczystym stylu odpowiedź na pewne fundamentalne pytania o podejmowaniu ryzyka tak w interesach, jak i w życiu prywatnym: Jak zacząć$856 Jak przetrwać rozczarowanie i klęskę$857 Jak poradzić sobie z sukcesem$858 Czym w ogóle jest sukces$859 Od pomysłu, poprzez budowanie zespołu, aż po świadomość, kiedy należy odpuścić.

To się nigdy nie uda jest nie tylko nadzwyczajną przypowieścią o spełnianiu marzeń, ale też jedną z najmocniej pięknych i mądrych historii o przedsiębiorczości. "Wciągająca i mądra." Reed Hastings, dyrektor generalny Netflixa "Netflix powstał z wizji i kreatywnego DNA jednego człowieka marka Randolpha.

Jako pierwszy dyrektor generalny stworzył kulturę organizacyjną w firmie i podwaliny późniejszej globalnej rewolucji, która zmieniła sposób, w jaki wytwarzamy i konsumujemy rozrywkę." Gina Keating, autorka "Netflixed: The Epic Battle for Americas Eyeballs" "Marc to wyjątkowo odważny człowiek.

znakomicie spostrzegł, że dzięki wiedzy mamy wolność, by eksperymentować, wyciągać wnioski i ostatecznie wygrać." Lloyd Tabb, założyciel Lookera "Czarująca, fascynująca i szczególnie zabawna. Jeśli kiedykolwiek zastanawiałeś się, jak przekuć pomysł w międzynarodowy biznes albo co się stanie, gdy spróbujesz poczytaj o tym, jak Marc Randolph prezentuje świat startupów z Doliny Krzemowej, a po drodze niejednokrotnie roześmiejesz się w głos." Decca Aitkenhead, The Sunday Times "Urzekająca opowieść z pierwszej ręki o wczesnych dniach startupu, który osiągnął jeden z największych sukcesów w branży technicznej.

Wciągająca lektura dla każdego przyszłego przedsiębiorcy." "The Washington Post" "Marc nie marnuje czasu, od razu przechodzi do sedna sprawy i ukazuje prawdę. Każda spędzona z nim chwila była naprawdę cenna, czy to w okresie powstawania Netflixa, czy później.

Marc korzystnie wie, co jest ważne, czy to w przypadku twojego produktu, czy strategii marketingowej, czy biznesplanu. To unikatowy, jedyny w swym typu wizjoner." Mitch Lowe, założyciel Redboxa i dyrektor generalny MoviePassa "Zajmująca kronika kreatywności, szczęścia i niesłabnącej wytrwałości." "Kirkus" Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x