Centralne rowki o płytszej głębokości zwiększają sztywność pionową/poprzeczną bloku, żeby zapobiec jego deformacji i jeszcze bardziej ograniczyć zużycie energii. Dno rowka krawędzi opony o pokaźnym kącie zachowuje ciągłość jej bloku, osłabia ruchy bloków barkowych i zniża zużycie energii.
Dwustronna konstrukcja rowka poprzecznego na profilu barka zapobiega nierównomiernemu zużyciu bieżnika i zapewnia odpowiednią przyczepność. Cztery obwodowe rowki zwiększają skuteczność odprowadzania wody i zapewniają bezpieczeństwo na mokrej nawierzchni.
konstrukcja środkowego żebra polepsza jazdę na prostej drodze, a także atrybuty jezdne. Obwodowa budowa żebra na ramieniu bieżnika, z cienkimi lamelkami zamiast poprzecznych rowków, uniemożliwia rezonansowi rowków i ogranicza hałas generowany przez boczne rowki.
wykorzystanie genialnej, dyspergowanej krzemionki i nieszablonowych dodatków widocznie ogranicza opór toczenia, a także rozszerza przyczepność na mokrej nawierzchni, dzięki zastosowaniu specyficznej, syntetycznej gumy z technologią „modyfikacji końca łańcucha", która rozszerza frakcję i oszczędność paliwa. Formuła oleju, pozbawiona silnie aromatycznych olejów ekstrakcyjnych (ang. HA oils), dla wszelkich rozmiarów opon jest zgodna z unijnymi przepisami dotyczącymi ochrony środowiska.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »