Porównaj zanim kupisz

Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających niewiele znaczące firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.
Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem modnej kolekcji książek biznesowych E-Myth. W tej książce dzieli się wnioskami płynącymi z wieloletniego doświadczenia we współpracy z ponad dwudziestoma pięcioma tysiącami niewielkich przedsiębiorców. Gerber pokazuje, w jaki sposób błędne, lecz jakże powszechne założenia i wiedza techniczna przeszkadzają w prowadzeniu własnej firmy.
Autor przeprowadza nas przez wszystkie etapy procesu życia marki, od fazy zarodkowej do fazy rozkwitu i dojrzałości: światła w tunelu, które informacje jest ujrzeć jedynie najkorzystniejszym. Prezentuje, jak zastosować bogate doświadczenie sieci franczyzowych w każdym typie działalności (i niekoniecznie rozwijać markę na zasadzie franczyzy). Co najważniejsze, Gerber uświadamia, czym różni się praca nad własną firmą od pracy we własnej firmie.
Ta książka pomoże ci rozwijać markę w sposób skuteczny i pewny.
Michael E. Gerber jest założycielem i dyrektorem zarządzającym firmy E-Myth Worldwide z siedzibą w Santa Rosa w Kalifornii, firmy, z której usług skorzystało już ponad 25 000 przedsiębiorców. Jest autorem bestsellerów biznesowych, takich jak The E-Myth Physician, The E-Myth Manager, The E-Myth Contractor oraz E-Myth Mastery. Jego warsztaty i seminaria z przedsiębiorczości przyciągają tysiące właścicieli i menedżerów drobnych firm na całym świecie.

Podtytuł: Dlaczego większość niewielkich firm upada i jak temu zaradzić
Tytuł oryginału: E-Myth Revisited
ISBN: 9788377468975
Kod paskowy: 9788377468975
Autorzy: Gerber Michael
Wydanie: 1
Rok wydania: 2014
Kod wydawcy: 30294
Miejscowość: Warszawa
ilość stron: 206
Oprawa: Miękka
PKWiU: 58.11.1
Format: 15.5x23.5cm
Głębokość (mm): 11
Waga: 0.325
Języki: polski
Grupa towarowa: Książka
Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x