Porównaj zanim kupisz

Przeskoczyć przepaść Jak trafić z nowoczesnym produktem do każdego klienta

chwilowy brak towaru

  • Producent: Helion
  • Kategoria: Hobby i poradniki
  • ISBN: 9788324662951
  • Oprawa: broszurowa
  • Autor: Geoffrey A Moore
  • Wydawnictwo: Helion
  • Ilość stron: 222
  • Rok wydania: 2013

Nie skacz! Działaj zgodnie ze sprawdzonym planem!

Wyobraź sobie, iż wprowadzasz na rynek nowy produkt techniczny i odnosisz piękny sukces. Teraz Twoim zadaniem jest przekuć "wczesny sukces rynkowy" na realny zysk i możliwość dalszego rozwoju firmy. Musisz zatem wykonać potężny skok i znaleźć się w głównym nurcie.

Jednak oba rynki oddziela PRZEPAŚĆ.

Od czego zacząć? zwykle zapomnij o klasycznym marketingu i stwórz nowy plan działania, nawet jeśli wydaje Ci się sprzeczny rozsądkiem. A zatem zamiast sprzedawania artykułu naucz się nawiązywać relacje z klientami i wytwarzać z nimi partnerski układ.

Po co?zniżyć szok związany z nowością. Zmiany w dziedzinie postępowych technologii zachodzą tak szybko, iż nikt nie mógłby wytrzymać ich tempa na dłuższą metę, gdybyśmy skupiali się wyłącznie na transakcjach.

Jak to zrobić? najkorzystniejszym sposobem na przygotowanie się do pracy w szybko zmieniającym się, nad wyraz konkurencyjnym świecie współczesnego marketingu jest stworzenie nowego modelu działania przez budowanie trwałych i przynoszących owoce relacji rynkowych. To książka pokaże Ci, jak ten model działa w praktyce i jak możesz go wykorzystać do własnych celów, by Twoje dzieło nie pozostało tylko zabawką minimalnej grupki geeków.

Geoffrey A. Moore jest partnerem zarządzającym w firmie TCG Advisors, działającej w San Mateo w Kalifornii,, a także partnerem w firmie Mohr Davidow Ventures z siedzibą w Menlo Park w Kalifornii. Napisał bestselerowe książki: Inside the Tornado, The Gorilla Game i Living on the Fault Line.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x