Porównaj zanim kupisz

Wszystko rozpoczyna się od... Rozmowy.Wyobraź sobie dwoje ludzi. Co sprawi, iż z obcych staną się znajomymi? Co pozwoli im się przedstawić i czegoś nawzajem o sobie dowiedzieć? Rozmowa. Oczywiście, że wstępem do nowej znajomości jest rozmowa.To ona pomaga rozwinąć relację,niejednokrotnie też przyczynia się do jej zakończenia.

Wypowiedziane w zdenerwowaniu albo bez przemyślenia ostre słowa mogą zranić i zniszczyć to, co latami wypracowywano za pomocą innych słów - życzliwych i dobrych. Bardzo w pracy, w relacji szef - podwładny, trzeba na nie uważać.

Warto nauczyć się rozmawiać w sposób, który powiadamia, ale nie rani. Krytykuje, ale nie obraża. Przekazuje wiedzę, lecz nie poucza. I motywuje - szczerze, skutecznie i bez pseudopsychologicznej nowomowy.Szefie!

A czy Ty wiesz, jak rozmawiać ze swoimi pracownikami?Łada Drozda - psycholog z wieloletnim doświadczeniem w pracy jako szkoleniowiec i coach. Zawodowo słucha ludzi i z nimi rozmawia; dba, aby kontakt, który nawiązuje, był autentycznym spotkaniem.

Pomagaswoim klientom prawdziwie rozmawiać w miejscu pracy. Namawia do odkrywania własnych emocji i odwagi bycia w kontakcie z emocjami innych ludzi. Uczy, jak chwalić oraz jak mówić rzeczy trudne i nie niszczyć przy tym relacji.

Tytuł Jak to powiedzieć? Rozmawiaj z odwagą, życzliwością i zaangażowaniem Autor Łada Drozda Wydawnictwo One Press EAN 9788328374140 ISBN 9788328374140 Kategoria Poradniki\Rozwój osobisty liczba stron 160 Rok wydania 2021 Oprawa Miękka Wydanie 1

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x