Porównaj zanim kupisz

Helion Zainspirowani. jak tworzyć kultowe produkty...

chwilowy brak towaru

  • Producent: Helion
  • Kategoria: Biznes, ekonomia
  • ISBN: 9788328374171
  • Oprawa: twarda
  • Autor: Marty Cagan
  • Wydawnictwo: Helion
  • Ilość stron: 304
  • Rok wydania: 2021

Historia zna przykłady produktów, które odniosły niewiarygodny sukces i do dziś są zwane kultowymi. Możnawyznaczyć projekty, które, zdawałoby się, były skazane na zwycięstwo, a jednak zaliczyły piękną porażkę.

Co decyduje o losie nowego produktu? Jak stworzyć coś wybitnego, co przyniesie firmie pozycję rynkowego lidera? Początki wydają się oczywiste: trzeba odkryć coś, co jest wartościowe, użyteczne i wykonalne.

Bez tego nie można oczekiwać powodzenia. Choćby jednak najkorzystniejsze pomysły mogą się okazać klapą przy niewłaściwym zarządzaniu nowym projektem. Za każdym genialnym produktem stoi ktoś, kto godzi sprzeczne interesy i wykonuje tytaniczną pracę.

Ta książka jest asygnowana dla menedżerów produktów technologicznych. Umożliwia zdobycie, ugruntowanie i usystematyzowanie wiedzy o problemach i wyzwaniach niepowtarzalnych dla tworzenia rozwiązań opartych na technologii.

Znalazło się w niej dużo wskazówek zezwalających na budowanie wysoce sprężystych i sprawnych zespołów i wypracowanie skutecznej kultury organizacji. Nie zabrakło poręcznych porad z dziedziny zarządzania produktem, popartych dziesiątkami przykładów z działalności liderów branży.

Dogłębnie wyjaśniono techniki i zasady zróżnicowanych aspektów testowania nowych produktów. Dzięki tej dostępnej, angażującej czytelnika publikacji stworzenie artykułu wzbudzającego uznanie użytkowników okaże się o sporo łatwiejsze.

Najważniejsze zagadnienia: dobór właściwego rozwiązania produktowego atrybuty udanych produktów, które posiadają szansę na sukces błędy projektowe i przyczyny porażek ogodzenie sprzecznych wymagań wszelkich zainteresowanych nowym produktem metodyka Agile w środowisku produktu komercyjnego Stwórz wybitny artykuł i ciesz się sukcesem!

O autorze Marty Cagan od ponad dwudziestu lat zajmuje się zarządzaniem produktem. Pracuje z takimi liderami rynkowymi jak eBay, AOL, Netscape Communications czy Hewlett-Packard. W eBay odpowiadał za definiowanie produktów i usług w zakresie handlu elektronicznego.

obecnie współpracuje z firmami technicznymi z całego świata w celu poprawy nowoczesności i szybkości. Powyższy opis pochodzi od wydawcy.

Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania: Czytaj więcej » x

Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »

x