chwilowy brak towaru
To książka przeważnie dla przedsiębiorców, właścicieli małych firm, ludzi znudzonych etatową pracą.
Jej autorzy starają się zmienić tradycyjne i przestarzałe myślenie ludzi na temat biznesu. Twierdzą, iż przygotowywanie długotrwałych biznesplanów, obserwowanie konkurencji i szukanie inwestorów, to zwykła strata czasu. Obecnie rynek zmienia się tak szybko, iż zanim dokładnie przygotujemy się do założenia marki, nasze informacje staną się już nieaktualne.
W „Rework" dowiecie się, iż osiągnięcie sukcesu zawodowego jest możliwe bez wydawania mnóstwa pieniędzy na marketing i reklamę. Odnajdziecie tu nad wyraz racjonalne podejście do biznesu.
Co więc trzeba zrobić, by rozwinąć markę? Przestać gadać i brać się do roboty!
Jason Fried i David Heinemeier Hansson przekonują nas, że aby osiągnąć sukces nie musimy:
Autorzy uczą, jak być bardziej wydajnym i stać się rozpoznawalnym bez napadu na bank!:)
#1 Powinieneś zbudować swój biznes wokół tego, co niezmienne – wokół tego, czego ludzie chcą teraz i będą potrzebować jeszcze za dziesięć lat.
#2 nieduża skala działalności nie musi być tylko szczeblem w rozwoju firmy, lecz może być celem samym w sobie.
#3 Plany to tak naprawdę domysły. Gdy niepewne informacje zamieniasz w plan, wkraczasz na niebezpieczny teren. Plany przewidują bowiem, że przyszłość jest kształtowana przez przeszłość.
Książka napisana jest przystępnie i z humorem. Nie ma w niej zbędnego lania wody, lecz same konkrety. A napisali ją panowie, którzy osiągnęli sukces w dziedzinie komputerowej. Tak więc ich przemyślenia poparte są praktyką i wypracowanymi metodami działania. Niektóre ich porady mogą wydać się dość kontrowersyjne.
O autorach:
Jason Fried jest współzałożycielem spółki 37signals, która zajmuje się internetowymi narzędziami powiększającymi skuteczność. W jej skład wchodzą Basecamp, Highrise, Backpack, Campfire, Ta-da List i Writeboard.
David Heinemeier Hansson to duński programista, twórca frameworka Ruby on Rails. Też należy do grupy 37signals. W 2005 został najkorzystniejszym Hakerem Roku według Google'a.
Autorzy wspólnie z pozostałymi pracownikami producenta prowadzą lubiany blog Signal vs Noise.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »