chwilowy brak towaru
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i subtelnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od unikalnych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga jednostkowego podejścia. Rezultatem niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o rozszerzenie sprzedaży.
Trzymasz w ręku mały,bardzo wykorzystaneczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka produktywnych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę pomiędzy swymi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, rozszerzyszskuteczność, a w rezultacie satysfakcję klienta. Momentalnie się przekonasz, że pracowitość, precyzyjność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży!
Dzięki tej książce:
Jeffrey Gitomer — jest autorem lubianych książek, a także regularnie pokazującego się felietonu Sales Moves. Prowadzi seminaria, występuje na konferencjach i tworzy programy szkoleniowe na temat pozytywnego nastawienia, zaufania, lojalności klienta i rozwoju osobistego. Mimo swojego nieco kontrowersyjnego stylu wypowiadania się jest powszechnie uznawanym trenerem i wykładowcą.
Ta strona używa plików cookies. Czytaj więcej »