Jest to książka opracowana z myślą o uczniach i wszelkich tych, którzy nie chcą popełniać błędów ortograficznych. Zostało w niej w transparentny sposób omówionych około 200 haseł. Przekazane są...
Niniejsza publikacja jest pomocą, którą można wykorzystać na wszystkich etapach terapii głoski „l". Zadania zostały uporządkowane według ogólnej metodycznej chronologii innowacyjnania...
Materiały zebrane w teczce służą ułatwianiu percepcji słuchowej, która pełni bardzo ważną rolę w czasie nauki czytania i pisania. Ćwiczenia służą: wydajnemu rozpoznawaniu głosek, zauważaniu różnic...
Książka ta jest kierowana do dzieci, które posiadają problemy z wymawianiem głoski „r". Zawiera ona niemało interesujących ćwiczeń, które pomogą wywołać, a następnie utrwalić tę głoskę. Zadania...
Uczę się poprawnie wymawiać z Foczką Ninką to linia książeczek logopedycznych. Proponowany materiał językowy opracowany został zgodnie z metodyką pracy logopedycznej i jest poparty długoletnim...
Publikacja adresowana jest zarówno do dzieci uczących się pisać, jak i tych posiadających trudności grafomotoryczne. To kolejna pozycja z serii poświęconej kaligrafii, tym razem przeznaczona do...
ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu, a także problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z kolekcji...
UniLogo 3 to zestaw 470 wyrazów w obrazkach, kart pracy i tekstów (wierszy, zagadek itp.) asygnowanych do terapii logopedycznej rotacyzmu. Teczka Wyrazy w obrazkach zawiera 470 ilustracji...
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza z nich obejmuje czterdzieści czytanek, których tematyka dotyczy świąt i uroczystości obchodzonych w Polsce oraz zagadnień i problemów omawianych na...
Niniejsza publikacja mieści zbiór 101 łamigłówek i zadań logicznych dla najmłodszych. Została przygotowana z myślą o dzieciach w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Znajdują się tu ćwiczenia na...
Zeszyt ten mieści materiał językowy asygnowany do pracy na końcowym etapie terapii rotacyzmu. Obejmuje skomplikowane artykulacyjnie połączenia głoski /r/ ze spółgłoskami, jej obecność w wyrazie...
Rozwijam się śpiewająco to zbiór przystępnych do zapamiętania piosenek o tematyce bliskiej dziecięcym zainteresowaniom. Do każdego utworu opracowano zabawy, które można przeprowadzić zarówno w...
Program do diagnozy i obserwacji dzieci przedszkolnych stanowi opis sposobu realizacji celów kształcenia i zadań ustalonych w podstawie programowej wychowania przedszkolnego. Zawiera: szczegółowe...
Jest to program Metody dobrego Startu dostosowany do potrzeb dzieci z wadą słuchu i z opóźnionym rozwojem mowy. Może być także używany w trakcie zajęć z śladowymi dziećmi rozwijającymi się...
Widzę cię, słyszę cię to komplet materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających doskonalenie słuchu fonematycznego u dzieci. Pomoc przeznaczona jest do nauki różnicowania w mowie i piśmie...
Logopedyczne pszczółki to pomoc dydaktyczna, która powstała z myślą o dzieciach utrwalających dobrą wymowę głosek dentalizowanych z zakresu trzech szeregów (ciszącego, syczącego i szumiącego). Etap...
Głoska r w toku rozwoju mowy u dziecka pojawia się najpóźniej, bo nawet między 5. A 6. Rokiem życia. Jest jedną z głosek, która przeważnie ulega zniekształceniom. Istnieje niemało sposobów jej...
WIDZĘ CIĘ, SŁYSZĘ CIĘ 2 Ćwiczenia słuchu fonematycznego dla śladowych dzieciOpozycje głosek: f w, fi wi, p b, pi biWidzę cię, słyszę cię 2 to pakiet materiałów obrazkowo-wyrazowych umożliwiających...
W książce znajdują się ćwiczenia formujące umiejętność pisania i czytania. Na każdej rozkładówce wprowadzona jest jedna litera, dwuznak lub trójznak. Wyrazy i zdania do ćwiczeń zbudowane są tylko z...
"Publikacja skierowana jest do rodziców, nauczycieli wychowania przedszkolnego, terapeutów i logopedów, osób pracujących z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jej zawartość to...
Publikacja stanowi komplet kwestionariuszy obrazkowo-wyrazowych służących do badania kinestezji artykulacyjnej dzieci pięcioletnich i starszych. Składa się z części A, dotyczącej głosek dźwięcznych...
Każde dziecko, niezależnie od tego, czy zdiagnozowano u niego autyzm, czy zespół Aspergera, lepiej poradzi sobie w życiu, jeśli będzie umiało dbać o higienę osobistą, radzić sobie ze stresem i...
minimalne dziecko nie „uczy się słów. Nabywa mowę razem z wiedzą o świecie. Dlatego, żeby bogacić słownikowy inwentarz, trzeba nasycić dziecko językiem zaangażowanym, czyli uczestniczącym w...