Organizuj niezapomniane, sprawne wydarzenia we wnętrzufirmowe Człowiek ― jak flaming ― należy do istot stadnych. Ochoczo szukamy towarzystwa, lubimy się gromadzić i przeżywać wspólnie nieszablonowe...
Zrozum, zanim zaproponujesz rozwiązanie Analiza biznesowa, przeprowadzana przez wykonawcę rozwiązań IT dla biznesu, nie polega na zwykłym spisaniu problemów zgłaszanych przez klienta. Zapis...
przez informacje do najlepszych decyzji! Storytelling oparty na informacji to nieprzeciętne narzędzie dla tych zespołów w firmie, których praca polega pomiędzy innymi na wspieraniu procesów...
Łańcuch bloków ma nieszablonowy potencjał. W najśmielszym scenariuszu może doprowadzić do odebrania władzy politykom i wielkim firmom, żeby rozdzielić ją pomiędzy użytkowników. Chodzi tu o...
producent osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a bez wątpienia marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo - słyszymy czyjeś...
Sukces Twojego Klienta, to również Twój triumf - Jak wspólnie osiągnąć zwycięstwo? Prowadzisz markę i chcesz lepiej zrozumieć tych, którzy korzystają z towarów albo usług Twojej firmy? A może...
Jak momentalnie zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma typowo awersję do 'kołczów'? Jak zastosować dorobek psychologii pozytywnej i analizy...
Handlowiec i rekin posiadają ze sobą dużo wspólnego. Rekin to niezwykle stary gatunek, który pływa w ziemskich oceanach od setek milionów lat. Z kolei handlowiec to jeden z najstarszych zawodów...
Świat, a zatem także otoczenie rynkowe, w którym funkcjonują giełdy, zmienia się bezustannie. W XVII wieku europejskie spółki giełdowe zarabiały przede wszystkim na handlu cukrem i kawą, które...
W XXI wieku nadal żyjemy w świecie zaprojektowanym przez panów dla mężczyzn. Także w świecie reklamy. Nie wierzysz? Przeczytaj! Czy irytuje Cię słowo „naukowczyni", chociaż „naukowiec"...
Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej prawidłowych dla...
Social media stały się naszą codziennością. Budzimy się rano i zaglądamy do telefonu - w zależności od wieku i bańki, w której funkcjonujemy, są to Facebook, Instagram, X (dawny Twitter), TikTok,...
Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów,...
W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach...
Oto książka, która nauczy Cię wydajnego rozwiązywania problemów. Mamy na myśli szeroko rozumiane problemy, jakie występują w procesach wykonywanych w organizacjach produkcyjnych, usługowych,...
Branża IT jest dość nietypowa. Poza nielicznymi wyjątkami ― jak specjaliści od sprzętu ― większość osób realizujących projekty informatyczne, tworzących oprogramowania i podtrzymujących działanie...
Nie sposób choćby przejrzeć wszelkich książek, które poświęcono prowadzeniu marki, jednak nawet najnowsze i najmądrzejsze paradygmaty zarządzania strategicznego podlegają prostemu testowi: czy to...
Jak to wygrać? Zastanawiało Cię kiedyś, co właściwie podlega negocjacjom? Otóż istotą negocjacji jest konflikt. W procesie posiadającym doprowadzić do porozumienia należy w mądry, satysfakcjonujący...
"Przetrwają najlepiej skomunikowani Jak tworzyć kompetencje szefa przyszłości w świecie przymusowego zdalnego zarządzania$161 Jak zachować pracę i nie musieć rywalizować o nią z robotami$162...
Pracuj z sensem!Pierwsze wydanie Doktryny jakości miało postać notatek do moich wykładów w drugiej połowie lat 90. W tamtych czasach idee leżące u podstaw zarządzania jakością przez istotną część...
Zarządzanie ludźmi i kierownicze stanowisko to dla jednych prestiż i źródło władzy, dla innych zobowiązanie i misja wywierania pozytywnego wpływu. W rzeczywistości, w której życie prywatne przenika...
Czy wiesz, jak brzmi największe finansowe kłamstwo? Otóż największe finansowe kłamstwo brzmi tak: pieniądze szczęścia nie dają. To zdanie, choć powtarzane do znudzenia, nie ma nic wspólnego z...
Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej albo bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż...
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, iż praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne,konsumenci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój,...