Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, przy pomocy wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie...
Od konwencjonalnego działu kadr do współczesnego HRMetody pomiaru kompetencjiSystem wynagradzania oparty na kompetencjachWyniki badań: sprawność modeli kompetencyjnych w firmach w USACzym...
Wszystko, co musisz wiedzieć o mediach społecznościowych......jeśli naprawdę chcesz nakłonić je do pracy na Twoją rzecz! Social media okazały się być nową areną podmiany luźnych myśli, koncepcji...
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to prędko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną...
korzystny coach może zmienić życie i karierę. Pomaga odkrywać talenty i wskazuje drzwi, za którymi znajduje się droga do sukcesów zawodowych i osobistych, lecz także edukacyjnych i sportowych....
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Wyjątkowo online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia...
Poznaj prawdziwą wartość swojej inwestycji Czy wiesz, ile tak naprawdę warte są akcje firm? Czy znasz realną wartość mieszkania albo domu, które właśnie kupiłeś? Czy ta wiedza jest Ci konieczna?...
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na prawidłowe rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami...
Postaw na pewne podstawy biznesu w niepewnych czasach Funkcjonujemy w rzeczywistości, którą charakteryzują wysoka zmienność i niepewność. Otoczenie biznesowe i społeczne przedsiębiorstw w Polsce i...
"Tom Hopkins zwykle motywuje... I robi to sprawnie... To jedna z najistotniej użytecznych książek poświęconych sprzedaży." "Small Business News" Wbrew pozorom nie tylko handlowiec...
Wykorzystaj potencjał nienaturalnej inteligencji w Twojej firmie Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) zagościło w naszym słowniku już od lat pięćdziesiątych XX wieku, lecz dopiero dzisiaj...
Zakładanie sklepu internetowego jest jak skręcanie mebli z Ikei. Bezproblemowo złożymy je samodzielnie i nie potrzebujemy do tego żadnego doświadczenia. Warunek jest jeden - musimy się trzymać...
Początkowo DevOps dotyczyło branży IT i miało zapobiegać konfliktom zespołów w ramach firmy. Dziś zasady i wzorce DevOps umożliwiają przełamanie problemów, które bez interwencji powodowały...
Spełnione życie nie jest dziełem przypadku Psycholog, mówca, trener i mentor, którego znaczny świat internetu poznał - i którym się zachwycił - dziesięć lat temu. We wrześniu 2012 roku Jacek...
Kolejne wydanie w Polsce! Bestseller: 200 tysięcy sprzedanych egzemplarzy w 8 tygodni Nieprzemijające prawa, rządzące rynkiem papierów wartościowych Szczere, jasne i czasem obrazoburcze poglądy na...
Psychologia w służbie Twojego biznesuJedną z głównych umiejętności szefa jest zdolność do takiego delegowania zadań, żeby były one wykonywane na odpowiednim, wymaganym poprzez przełożonego...
"W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i...
Niektórzy lekarze w obliczu zagrożenia nie poddają się terapiom, które ordynują pacjentom. Podobnie jest z doradcami finansowymi - zwykle nie korzystają z produktów, które polecają klientom....
Obraz rynku inwestycji XXI wieku wygląda na bardzo nieprzystępny - szczególnie jeśli porównać go z sytuacją z poprzedniego stulecia. Z roku na rok rośnie liczba instrumentów będących w zasięgu ręki...
Jak prędko zmotywować tych, którym chce się najmniej? Dlaczego coaching (nie) działa, a biznes ma przeważnie awersję do "kołczów"? Jak wykorzystać dorobek psychologii pozytywnej i analizy...
Tajniki efektywnych dotcomów. Jak rozwijać producenta w internecieDziesiątki tysięcy przedsiębiorców sprzedaje swoje produkty i usługi przez internet. Jednak tylko niepokaźny odsetek zdobywa w ten...
Napoleon Hill poświęcił kilkanaście lat życia na stworzenie metody osiągania sukcesu. Uczył się od najlepszych, którzy stworzyli pokaźne fortuny. Wnikliwie przeanalizował ścieżki, którymi podążali...
Sprzedawaj tak, aby ludzie lubili od Ciebie kupować! Reguły, sekrety, dobra zabawa, czyli jak zadbać o całokształt Twojej relacji z klientem Przeciwności i przeciwnicy, czyli jak poradzić sobie w...
Co jest miarą powodzenia marki? Rozpoznawalność marki, innowacyjność produktu, ilość wywiadów, których jej właściciel udzielił mediom branżowym? A może po prostu pieniądze, jakie dzięki niej...