Książka niniejsza podsumowuje doświadczenia Autora skatalogowane w trakcie badań empirycznych i w trakcie wieloletnich cykli wykładów poświęconych modelowaniu zjawisk gospodarczych, ich...
Akcjonariat pracowniczy to idea, która umiejętnie wdrożona przynosi wymierne korzyści pracownikom, firmom i gospodarkom krajów, które zdecydowały się podjąć wysiłek jego upowszechniania....
Książka jest monografią poświęconą prezentacji wybranych metod i modeli mikroekonometrycznych, które mogą być wykorzystane do pomiaru, analizy i prognozowania (symulacji) preferencji konsumentów z...
"Opracowanie i egzemplifikacja empiryczna oraz weryfikacja statystyczna dwóch autorskich koncepcji: spójności strategicznej i dojrzałości procesowej i dalsza ich ocena poprzez pryzmat koncepcji...
Piąte wydanie tłumaczenia Ustawy o rachunkowości na język niemiecki odzwierciedla stan prawny na dzień 1 marca 2020 r. Autorami tłumaczenia jest Rödl & Partner, jedna z wiodących firm...
Autorzy publikacji podjęli się ważnej aktualnie w polskiej gospodarce tematyki badań nad branżą spotkań (kongresami, konferencjami, wyjazdami motywacyjnymi, targami i wystawami oraz wydarzeniami...
Chcesz zapewnić ciągłość działania swej firmie naucz się zarządzać ryzykiem operacyjnym Ryzyko operacyjne jest aktualnie nieodłącznym elementem funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa. Zarządzanie...
Zagadnienie dowodowe w polskim procesie karnym z uwagi na liczne zabiegi nowelizacyjne, których byliśmy świadkami na przestrzeni ostatnich lat, winno zostać przeanalizowane na nowo. Do procesu...
Monografia stanowi pierwsze w literaturze przedmiotu kompleksowe omówienie regulacji dotyczących prawnokarnej ochrony znaków towarowych funkcjonujących w polskim porządku prawnym z silnym...
Ucz się od mistrza, a będziesz posiadać świat u stóp! Kto powiedział, iż cokolwiek na świecie jest poza Twoim zasięgiem$196 Pewnie nie zostaniesz już ani pierwszym kosmonautą, ani odkrywcą Ameryki,...
Celem monografii jest przedstawienie Światowej Organizacji Handlu i Unii Europejskiej w warunkach nowych wyzwań współczesnego biznesu międzynarodowego.W perspektywie funkcjonowania WTO i Unii...
Nostalgia w marketingu jest definiowana jako preferowanie ludzi, miejsc, produktów i marek, które były modne w czasach młodości, w okresie dojrzewania, w dzieciństwie albo choćby przed urodzeniem...
W książce podjęto problematykę internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej. Pokaźne wydają się zwłaszcza rozważania nad działaniami marketingowymi dotyczącymi...
Monografia jest pierwszą w Polsce publikacją kompleksowo omawiającą problematykę wezwań do zapisywania się na sprzedaż lub zamianę akcji spółki publicznej. Instytucja ta znajduje zastosowanie do...