W 24. Wydaniu uwzględniono zmiany wynikające m.in. Z ustawy z 8 lutego 2023 r. O zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie niektórych źródeł ciepła w związku z sytuacją na rynku paliw,...
Największe starcia biznesowe! Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? Dlaczego niektóre marki triumfują, a inne upadają? David Brown wykorzystując kultowe...
Podręcznik akademicki, demonstrujący zagadnienia zarządzania i planowania marketingowego w sposób interakcyjny, uwzględniający zintegrowanie działalności marketingowej z finansami, produkcją oraz...
Książka "Rachunkowość zarządcza. Od teorii do praktyki", to opracowanie dla każdego, kto chce w przystępny sposób poznać nie tylko teorię, lecz i ergonomiczną stronę rachunkowości...
"Social Media Marketing" z serii "Career Paths" to publikacja asygnowana dla osób zajmujących się marketingiem z zastosowaniem mediów społecznościowych pragnących doskonalić...
Marketing 5.0. To najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych...
Employer branding to stosunkowo nowa, atrakcyjna koncepcja w dziedzinie HR, obejmująca te działania podejmowane poprzez organizację, które posiadają na celu budowanie jej wizerunku jako ciekawego...
W książce zaprezentowano możliwości doskonalenia organizacji w oparciu o modele semantyczne. Pokazano rolę semantycznego modelowania organizacji w dokumentowaniu rozwiązań informatycznych i...
Od kilku lat obserwujemy w Polsce spore nasilenie akcji marketingowych firm farmaceutycznych, co odpowiada ciągłemu wzrostowi sprzedawanych medykamentów na naszym rynku. Mnóstwo dyskusji wzbudzają...
Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw działających na rynku farmaceutycznym - podejmując się przekazywania na rynek informacji koniecznych pacjentom w procesie wyboru i zakupu produktów...
Prezentuję drugą część Niestandardowego podręcznika do rachunkowości. Rachunkowość pół żartem i na serio", poświęconego tym razem rachunkowości zarządczej, zwanej także z języka angielskiego...
Lubimy widzieć świat poprzez pryzmat pewników, tymczasem większość ważnych decyzji, równocześnie osobistych, jak i biznesowych, podejmujemy w warunkach niepewności z zawiązanymi oczami. Poza tym...
Piłkę nożną uprawia się w 208 krajach, jest ona sportem nr 1 w 93 krajach o łącznej ludności wynoszącej 2 mld i należy do trzech najpopularniejszych dyscyplin w około 100 krajach, których łączna...
Bankowość osobista (personal banking) to zindywidualizowana obsługa bankowa osób prywatnych o ponadstandardowym potencjale finansowym i/albo opiniotwórczym, świadczona poprzez wyspecjalizowanych...
"Zachodzące aktualnie zmiany społeczno-ekonomiczne, m.in. Starzenie się społeczeństw, bezrobocie, nierówności dochodowe i majątkowe, ubóstwo i wykluczenie społeczne, dyskryminacja, migracje...
Zmiany demograficzne i makroekonomiczne wywołują potrzebę zmian w systemach zabezpieczenia społecznego. Zmienia się rola i zadania państwa. Nad wyraz ważnym elementem zmian jest (pod)system...
JAK powiększYĆ LICZBĘ konsumentów I ZMAKSYMALIZOWAĆ ZYSK swego OBIEKTU HOTELARSKIEGO!Książka ta proponuje właścicielom, menedżerom i marketingowcom obiektów hotelarskich - hoteli, pensjonatów bed...
Celem publikacji "CZUJESZ?...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do pań. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie ergonomicznej wiedzy na temat efektywnej...
Jak sprawnie szukać pracy? Poznaj najlepsze strategie Poszukiwanie nowego zatrudnienia wymaga dobrego zaplanowania. Autorka podpowiada, jak radzić sobie z emocjami po zwolnieniu i jak podkreślić...
„Książka profesor Heleny Szewczyk dotyczy ważnej i aktualnej problematyki, jaką stanowi społecznie pożądane zjawisko whistleblowing. Dotyczy ono sygnalizowania o przeróżnego typu...